Singeltråden

Nu tänker jag snart gå och dö på riktigt. Det här är ju vansinnigt! Champagne kan inte vara till för att drickas, jävla skitpåhitt.
 
Min summering:
Tafsade på Swepace:s donna, skrämde nån stackars kille genom att fråga om han var "tight, oanvänd?", pratade med en massa folk och alla var skitroliga, pussade med Rasmus flickvän och med Rasmus, kass kebab och en lång dusch.

Det gör vi om närsomhelst. :tummenupp

Inte bara jag som somnade i duschen då alltså? :va :hihi

Fick sympatisupa lite på hemmaplan istället jag. :näsblod


Farbror måste ju ta det försiktigt med hjärtat! :7peta
 
Nu tänker jag snart gå och dö på riktigt. Det här är ju vansinnigt! Champagne kan inte vara till för att drickas, jävla skitpåhitt.

Champagne kan vara gudarnas nektar, ett jordiskt ambrosia. Inmundigas med fördel på söndagar till frukost. Sedan rödnäst vingla ut på stadens gator.
Ljuvt är det men det är en doseringsfråga :)
 
Champagne kan vara gudarnas nektar, ett jordiskt ambrosia. Inmundigas med fördel på söndagar till frukost. Sedan rödnäst vingla ut på stadens gator.
Ljuvt är det men det är en doseringsfråga :)

Jo, så är det väl. Att bli bjuden på krogen är definitivt INTE nåt bra användningsområde för drycken i alla fall!
 
Champagne kan vara gudarnas nektar, ett jordiskt ambrosia. Inmundigas med fördel på söndagar till frukost. Sedan rödnäst vingla ut på stadens gator.
Ljuvt är det men det är en doseringsfråga :)

:fakta

Dock tycker jag helt klart att det finns mer obohagliga drycker att bli kalas på. Jävligt lömskt är det, lätt att svepa och slår till fort utav helvete. Men det är ett skönt rus, det smakar gott och dagen efter brukar vara relativt behaglig. Nackdelen är väl att man kan somna lite när som helst, tre flaskor fulbubbel på min födelsedag fick mig att tycka att det var Sovadags vid kl fem på eftermiddagen... :D
 
Tack som FAN för en underbar kväll och fest! :yoparty

Blev vare sig :ligga eller :fika men det var EPIC ändå! :banana

Längtar redan till nästa! :fakta
 
Jag funderar på om man måste boka ihop ngt stort. Skulle vara kul att kracha ett ställe vid en angiven tid bara.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top