Singeltråden

Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom... :tungan

Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*

Minns någon Misse och Mojje??!!

Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*

Minns någon Misse och Mojje??!!

Haha, Misse o Mojje, var väl en katt o en hund va? BTW, Trazan o Banarne rockar! :rock

Inte helt sant, skillnaden i mognadsgrad mellan någon som är 19 och 25 är ju inte densamma som mellan 29och 35... så det jämnar ut sig något när man börjar närma sig 30 typ... :D

Fast när glyttarna växt till sig så är ju vi så gamla att vi glömt vad organen mer kan begagnas till än att tömma organismen från smuts med. :D

Haha, Misse o Mojje, var väl en katt o en hund va? BTW, Trazan o Banarne rockar! :rock

Vad bra du är som minns :tummenupp Ingen idag verkar minnas MiIsse och Mojje annars. Det knakade när Mojje tänkte, det fann jag lustigt när min hjärna var infantil och outvecklad. Synd att dom eldade upp första säsongen av Trazan och Banarne bara, det kan man ju aldrig reparera.

Till skillnad från Volvo-bilarna från 70-talet så rostar inte just min sort lika jävligt... Däremot är jag ju som bekant inte helt frisk i huvudet... :3freak

T
Fast när glyttarna växt till sig så är ju vi så gamla att vi glömt vad organen mer kan begagnas till än att tömma organismen från smuts med. :D

Smuts kan man ha för sig på annat sätt, o tro mig så gammal att jag glömmer bort hur man gör sånt lär jag aldrig bli. Det är det man har reptilhjärnan till min vän... :tuttar

Vad bra du är som minns :tummenupp Ingen idag verkar minnas MiIsse och Mojje annars. Det knakade när Mojje tänkte, det fann jag lustigt när min hjärna var infantil och outvecklad. Synd att dom eldade upp första säsongen av Trazan och Banarne bara, det kan man ju aldrig reparera.

Jag minns ju gamla tider bättre än nya, så är det när närminnet sviker... sa du nåt!?!? :7peta

Till skillnad från Volvo-bilarna från 70-talet så rostar inte just min sort lika jävligt... Däremot är jag ju som bekant inte helt frisk i huvudet... :3freak

Det är bra att vara udda i roten. Det hindrar en ofta från att följa lämmeltåget över kanten på stupet. Skapa din egen verklighet och synka den löst till alla andras uppfattning, men inte hårdare än att du snabbt kan göra halt när det börjar balla ur. På så vis slipper man många otrevligheter som periodvis poppar upp i det offentliga rummet.

Smuts kan man ha för sig på annat sätt, o tro mig så gammal att jag glömmer bort hur man gör sånt lär jag aldrig bli. Det är det man har reptilhjärnan till min vän... :tuttar
----------------------------------------------------------------------------------------
Ha ha. säger du till din gubbe -Ska vi ha smuts i afton, älskade?

Reptilhjärnan, ja. Kan det innebära att man sätter på en krokodil när man blir senil?
:3freak

Jag minns ju gamla tider bättre än nya, så är det när närminnet sviker... sa du nåt!?!? :7peta
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gamla tider är värda att minnas. Nya, not so much...

Det är bra att vara udda i roten. Det hindrar en ofta från att följa lämmeltåget över kanten på stupet. Skapa din egen verklighet och synka den löst till alla andras uppfattning, men inte hårdare än att du snabbt kan göra halt när det börjar balla ur. På så vis slipper man många otrevligheter som periodvis poppar upp i det offentliga rummet.

Tja, jag har rätt kul om dagarna, det ska gudarna veta... Åt mig själv om inte annat... :näsblod

Tja, jag har rätt kul om dagarna, det ska gudarna veta... Åt mig själv om inte annat... :näsblod

Jag brukar smyga mig in på jobbets ena bekvämlighetsinrättning för att där applicera en stor röd lösnäsa över den medfödda. Sedan kör jag på en stand-up show som endast avbryts för en kopp kaffe. Sedan kör jag på igen tills det är dags att packa ihop och gå hem. :)

----------------------------------------------------------------------------------------
Ha ha. säger du till din gubbe -Ska vi ha smuts i afton, älskade?

Mja, let's get dirty kan man ju say (dirty - smutsig) men jag kallar honom inte älskade utan gubbjävel. :crash

Reptilhjärnan, ja. Kan det innebära att man sätter på en krokodil när man blir senil?
:3freak

Jepp, då har man fått kroko-dille... :rofl

-----------------------------------------------------------------------------------------
Gamla tider är värda att minnas. Nya, not so much...

Vissa jo andra nej...
:rodnar

View attachment 376690 Nej det var Spectrum som hade gummitangenter.

Ha ha, en sån där hade en i vår klass. Vi andra hade spectrums och commodore 64 (detta var ett par år efter VIC-20) Tyvärr var ju ZX-81 utan färg samt att den bara pep vilket gjorde spelandet till en ganska spartansk upplevelse. Följden blev att hans föräldrar oftast slapp ha oss småpågar hängandes där. Inte ens ägaren själv ville vara där och knappa på den.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!