Singeltråden

Snipp snapp snut så var dom små bollarna slut
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??... :va

Jag tackade nej till Pamsans allmänna :ligga-förfrågan ett par sidor tillbaka i tråden, så nej det blir det inte. :)

Jag tackade ja, jag får inget ändå... :(

Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..

De gillar sina bollar!?!?! :rolleyes:

Det är trevliga djur men tyvärr är jag allergisk, brorsan hade ett par stora lurviga kaniner när vi var yngre och jag fick fruktansvärda nysattacker när jag kom i närheten.
Äh! Det var ju när du var liten.. Kom igen nu..:banana

Säger en hona som precis berövat ett försvarslöst kräk 98.4% av nöjena i livet. Resterande % utgörs av att hitta ett saftigt blad eller något annat obegripligt. Klart han undrar om han är näst...på ett eller annat sätt.

Nu beter ni er konstigt igen...

Back