Singeltråden

Jag förstår inte polygami alls. Jag tycker det är jobbigt nog med en partner åt gången. :gnissla

Att du inte tänker längre, du är för gammal tror jag
10 käringar har du till olika ändamål.
Någon städar dass, någon köket. Någon gör maten och någon städar bilen. Medans en annan handlar.
Medans du ligger med en.
Förstått ?

Haha sitter och kollar igenom massa mobilbilder från 2012 som jag inte kollat igenom och där hittade jag en bild på en tavla jag kan dela med mig av ;) Gallerix 899:-
Bild 941.jpg

Här är det ett kvinnogöra på gång. Gulaschsoppa blev det på rådjursbitarna jag förberedde igår. Om lite mer än en timma har soppan kokat klart. :tummenupp

Någon som vill komma på middag? :D

Här är det ett kvinnogöra på gång. Gulaschsoppa blev det på rådjursbitarna jag förberedde igår. Om lite mer än en timma har soppan kokat klart. :tummenupp

Någon som vill komma på middag? :D

Här är min egen middag strax klar - ägnat kvällen åt att laga lasagne. En jävla massa hackande och rörande men nu är det strax färdigt. Och bechamelsåsen blev nog alldeles perfekt. Nom nom.

Här är min egen middag strax klar - ägnat kvällen åt att laga lasagne. En jävla massa hackande och rörande men nu är det strax färdigt. Och bechamelsåsen blev nog alldeles perfekt. Nom nom.

Jag har ätit hemlagade hamburgare. Inte så värst avancerat, men för jäkla gott!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon