Singeltråden

TRUMVIRVEL!

DÖV är det rätta svaret. Och jag är verkligen inte tondöv, det ser man på Singstar :hihi

Ajfan, borde vi börja skriva med stora bokstäver och en massa utropstecken för att du ska höra oss eller hur funkar det? :va

För att göra de rättvist så blir de bikinibild? De är väl så de funkar på sporthoj liksom

Nä skämt å sido så vart jag döv på mitt högra öra för 2 år sen. Och nu är jag så satans rädd om mitt vänstra öra. Bara att bli döv på ett öra förändrade en hel del i livet, att vara helt döv är ju något helt annat! Inget att skämta om

enda plusset för mig är att jag kan sätta "dövörat" till >_<

Måste man kunna teckenspråk för att hångla? Annars är jag en jävel på att skriva på telefonen!

:kär
Det är lugnt, jag pratar och läser läppar :D

Ajfan, borde vi börja skriva med stora bokstäver och en massa utropstecken för att du ska höra oss eller hur funkar det? :va

Hittills har ni inte gjort det. Varför börja nu? :va

Så den som gissade rätt kan begära en lapdance av dig med andra ord? xD

Det verkar så... :rolleyes:

enrosabil's skämt vart plötsligt inte lika kul. Av respekt ber jag om ursäkt att man fortsatte på skämtet.

Äh nu ska vi inte vara så kinkiga, ibland är det negermörkt ute. :7peta

Du får va lite överseende, detta är trots allt SH, tondöv är trots allt ett sammansatt ord med ordet döv i :7peta

*host host* Bara för jag är döv sänker jag inte kraven.

I det här sällskapet så behöver du inte oroa dig för att missa något viktigt iaf.
Jag kan t om se fördelar i att slippa höra pladdret när man träffar dem. :tungan

ja för du är den som pladdrar minst.....

Jag kommer köra samma sak på sh-festen som sist.

Om ni prompt ska prata skånska så får ni prata sakta. :mattias

ahh var det därför du såg ut som en fågelholk hela kvällen, för att du inte fatta vad vi sa?! :rofl

Back