Singeltråden

Har länge undrat "varför" jag kör hoj egentligen.. är inte ens spec. motorintresserad. Kollar inte på motorsport osv..

Men nu efter att ha hängt i singeltråden ett tag så har poletten trillat ner..
Alla söta damer bor åt h*lvete..

Karlstad på en sporthoj måste man ju fixa på 2h, det måste vara anledningen.

Känner både "huuuu" och "wiiie!" inför att dra sthlm-karlstad på två timmar... Men mest hu! Kan dock bero på mitt pensionärstuffande med Volvon, man vänjer sig liksom vid att det inte händer så mycket.

Den diskussionen hade Alleycat och jag för flera dagar sedan och vi kom fram till att det bara är i Jönköping man kan se på riktig Hockey, eller hur Alleycat? :D

Ignorerar, ignorerar, ignorerar...

det är typ 10 tjejer på 100 killar.. även om din tjejpolare skulle ta en kille för dig tror nog du får ragg ändå.

Tur att man inte bryr sig om oddsen utan bara tänker ha kul på festen :2cool

Fast nu var det ju inte festen det syftades på. ;)

Nja, skolarbete dagtid och jobb kvällstid, mindre optimalt om man ska slänga ihop lite pasta.
I maj är jag självklart i Jönköping. Missade du diskussionen om det bästa hockeylaget? ;)

Ja jag gjorde ju det haha. Men då får jag ta en avstickare till Jönköping för,pastans skull då.

Känner både "huuuu" och "wiiie!" inför att dra sthlm-karlstad på två timmar... Men mest hu! Kan dock bero på mitt pensionärstuffande med Volvon, man vänjer sig liksom vid att det inte händer så mycket.

Ähh.. ska jag vara ärlig så åker min hoj mest släp nuförtiden. Så jag är ett kap! ... om det inte är livförsäkringen du var ute efter då :crash

541427_10151736763406777_1239341128_n.jpg

Ja, allmänt på krogen, om hon ska försöka ragga upp killar åt mig genom att kladda på dem först. ;)

Jaha, läste inte den där delen med krogen i allmänhet utan bara något om att Harpyja skulle kladda. Sen har det vart så mycket planerande inför mässan och festen idag så jag antar att hjärnan la ihop lite.

Men sen är ju min hjärna lite selektiv. Kan inte hjälpa att den kopplar till Cheyer som kladdar på sporthojfesten. :angel

Jaha, läste inte den där delen med krogen i allmänhet utan bara något om att Harpyja skulle kladda. Sen har det vart så mycket planerande inför mässan och festen idag så jag antar att hjärnan la ihop lite.

Men sen är ju min hjärna lite selektiv. Kan inte hjälpa att den kopplar till Cheyer som kladdar på sporthojfesten. :angel

Haha helt okej! Men du kan vara lugn, jag kommer inte kladda på SH-festen, heller. :D

Ni som spelar gitarr, hur trasiga är era händer egentligen?
Man får ju inte fingrarna dit dom ska!!

Haha helt okej! Men du kan vara lugn, jag kommer inte kladda på SH-festen, heller. :D

Inget matkrig på sporthojfesten?! :skrämd jag som så hade hoppats...

Ser inget fel i att kladda om man kan vara lite mer selektiv om vem och hur mycket :tummenupp Sen behöver man ju inte kladda på aaalla kanske.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT