Singeltråden

Ja jag hyr en bil av chefen. Jag tänker fasen inte sitta upp hela vägen så ser till att jag får en bår. Du får ha mycket papper med så du kan torka bort drägglet också.

Det är kanske enklare att linda in dig i gasbinda och förvara dig i en sarkofag tills vi är framme.

Det är kanske enklare att linda in dig i gasbinda och förvara dig i en sarkofag tills vi är framme.

Ja när jag blir rastlös blir jag inte nådig. Blir de för tyst för länge i en bil så jävlar i de får du höra de värsta snusket du aldrig kunnat tänka dig.

Du låter ju nästan förvånad? Ni borde lita på mitt omdöme!

Ja, men fina tjejer brukar alltid hänga med en ful kompis för att själva framstå som ännu finare.
Och eftersom du är söt så trodde jag inte att du skulle fixa hit en kompis som var lika söt?

Jag gjorde återigen misstaget att tro att kvinnor följer någon sorts förutsägbar logik.

Jag misstänkte att det var någon som hade hand om hans ekonomi annars hade han gått till FCT varje lönedag och köpt skumtomtar för alla pengarna.

Ha ha, jag kom på honom en gång när han just skulle posta en beställning på en livstidsprenumeration på skumtomtar med vinröda koftor. Det hade ju gått åt helvete med både ekonomi och gaddar.

Idiot eller väldigt fin vän? ;) Hårfin gräns! Försöker ju jobba på mina wingande egenskaper men jag får nog acceptera att jag är helkass. På fredag blir det Have you met ted!

Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Då skulle du varit med när vi intar alkohol. Men du smiter ju undan varje gång.

Man vet aldrig om man har ögonen på sig från överförmyndarmästaren, man kan hamna i smutsen om man krökar med sina klienter.

Ja, men fina tjejer brukar alltid hänga med en ful kompis för att själva framstå som ännu finare.
Och eftersom du är söt så trodde jag inte att du skulle fixa hit en kompis som var lika söt?

Jag gjorde återigen misstaget att tro att kvinnor följer någon sorts förutsägbar logik.

Då är den stora frågan: Hänger Ricken med dig eller du med Ricken? :hihi

Haha nej, jag gör ju misstaget att hänga med en snyggare kompis, därför jag alltid blir utan ragg. ;)

Jag misstänkte att det var någon som hade hand om hans ekonomi annars hade han gått till FCT varje lönedag och köpt skumtomtar för alla pengarna.

Jag sträcker mig till att köpa hygienartiklar där enbart. Allt annat skit går ju sönder första gången man använder det haha.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT