Singeltråden

Vadan detta väldig intag av drycken från fjärran östern?

Jag har i det närmsta blifvit religiös av min temaskin. Den värmer upp vattnet endast till den gräns då syret behålls i vattnet och det bär smaken på ett helt annat vis. En helt ny dimension av teupplefvelsen. Såhär ser den ut.

tefal_tekokare_magic_tea.jpg

Kul att testa en massa tesorter dessutom.

Jag har i det närmsta blifvit religiös av min temaskin. Den värmer upp vattnet endast till den gräns då syret behålls i vattnet och det bär smaken på ett helt annat vis. En helt ny dimension av teupplefvelsen. Såhär ser den ut.

Testa Chai med massa mjölk o socker, smakar pepparkaksdeg! :banana

View attachment 375584

Det är inte klokt vad det finns konstiga manicker till allt möjligt.

Det är inte klokt vad det finns konstiga manicker till allt möjligt.

Javisst, här duger ingen microvågsugn, det ska skapas med finess, det är fiiiina grejer. Nu ska jag bara fixa en monokel också, ha ha

View attachment 375584

På riktigt eller skojar du? För om det är på riktigt och skillnaden verkligen är så stor vill jag veta var man hittar en sån och vad de kostar, skulle bli en perfekt present åt en tegalning jag känner :)

Att det är just regnbågsfärgat kan leda till en del oväntade, och kanske oönskade, raggningsförsök.

Ha ha, bra att du sade det. Jag strök de kulörta fodralen nu, tror jag ska inrikta mig på ädelträ. Ebenhots kanske. Tror det bryter bra mot min pung. :D

På riktigt eller skojar du? För om det är på riktigt och skillnaden verkligen är så stor vill jag veta var man hittar en sån och vad de kostar, skulle bli en perfekt present åt en tegalning jag känner :)

Jag har en hemma och en på jobbet, det säger en del om hur jag uppskattar denna tingest. OBS det finns billigare modeller, men dissa dessa, dom suger.

Tefals modell finns på tex elgiganten. Det vore en eminent present till en tedåre. :)

http://www.elgiganten.se/search?WFSimpleSearch_NameOrID=tekokare

Back