Singeltråden

Mmmm, min förra gick bort sommaren -11 o jag trodde jag skulle dö.. Aldrig mer häst tänkte jag. Men, det sitter på nåt konstigt sätt insprängt bland nerver, ryggmärgsvätska o kotor.. Svårt att operera bort. :crash

Vet hur det är! Fick avliva min ena förra hösten... 10 år gammal. Roligare saker har man ju vart med om.

Jag säger redan nu aldrig mer häst efter Greven, det är han eller ingen.. Vi får väl se, men inte på jääävligt länge hoppas jag.

Fina Kalle Kalabalik! :krama
Min fina ponny.. :gråta
Jag lovar, du kan inte vara utan. Man får sörja klart först bara. Plötsligt en dag sitter man där o kollar annonser. Ingen vet hur det gick till men man kollar. Inoperabelt.

Vet hur det är! Fick avliva min ena förra hösten... 10 år gammal. Roligare saker har man ju vart med om.
Det är så svart, så svart.. Har aldrig sett så svart.
Det är ganska jobbigt när han går bort två veckor innan semestern. Som var planerad tillsammans med honom.. och det regnar varje dag vilket innebär att antingen sitter man hemma o gråter eller sitter man på en bänk på löprundan o gråter. I regnet.
Fan, det var svart..

Alla får vara med, om man kan ta sig till Sthlm den 26e, eller när det nu var!

Jag var ju nyss i Stockholm, jag orkar nog inte åka nånstans.

Mina Australien-planer går i stöpet så nu letar jag nåt annat att göra för pengarna jag sparat ihop. Frågan är om man ska satsa på att volontärarbeta eller om man typ ska tågluffa. Skitsvårt det här :huvet

Om vi byter till mjölkchoklad kan vi smälta det o ringla det... var du vill. Jag är öppen för förslag. :hihi

Öppen var det ja :banana Du var mig en finurlig tös. Ett erotikens svar på den Schweiziska armekniven månne. :whip

Mina Australien-planer går i stöpet så nu letar jag nåt annat att göra för pengarna jag sparat ihop. Frågan är om man ska satsa på att volontärarbeta eller om man typ ska tågluffa. Skitsvårt det här :huvet

Fortsätt arbeta o lägg pengarna på att sponsra min banåkning. Du får en "plåthinken" dekal ovanför ljuddämparen för låt oss säga 50000?

Nu är det dax att rota fram något kul på Netflix att avrunda aftonen med. Jag bockar och tackar för sällskapet denna grådaskiga födelsedagsafton. :)

Att bli riden barbacka? :hihi

Hojkort och hoj är mitt förslag. Sen kan du få följa med på sommarens road trip :)

Hojkort och hoj är mitt förslag. Sen kan du få följa med på sommarens road trip :)

Så mycket pengar har jag inte att det räcker till bägge (Hade jag haft det så hade det blivit Australien). Har haft en tanke på hojkortet dock. Men jag behöver tyvärr göra den här resan, för min egen skull så hojkortet och allt annat får vänta. :)

Så mycket pengar har jag inte att det räcker till bägge (Hade jag haft det så hade det blivit Australien). Har haft en tanke på hojkortet dock. Men jag behöver tyvärr göra den här resan, för min egen skull så hojkortet och allt annat får vänta. :)

Vart tänker du åka då?
Bara planlöst runt eller åker du för att se specifika saker?

Back