Singeltråden

Har tant studerat matematik på universitetet? Då brukar man få en miljöskada som visar sig genom ett missbruk av QED.

Tant har studerat både det ena och det andra... Hon gillar även att ta n öl ibland, där n är ett positivt heltal... Sa ja att ja studerat...jo förstår du..... :crash

Det är inte speciellt snällt att hålla på som ni gör i den här tråden, ni får ta lite hänsyn till oss som fortfarande är singlar. :D

Hänsyn? Jag ser det mer som en vägledning för er ATT det går att hitta en perfekt sporthojstös/grabb och fördelarna med en sådan. Herrejävlar vad jag aldrig mer vill ha en utan egen hoj! Då är jag hellre utan faktiskt. Men visst går det hitta en perfekt kombo även om det känns hopplöst och man har gett upp.

Det är inte speciellt snällt att hålla på som ni gör i den här tråden, ni får ta lite hänsyn till oss som fortfarande är singlar. :D

Haha, äsch då, vi började ju snacka här på forumet. :D Dels här i singeltråden, dels i SH-festen-tråden från förra året eller nåt sånt. Borde väl snarare funka som bra pepp för resten av er. :hihi
Dessutom ganska lagom i tiden med tanke på att det är dags för SH-fest snart.

Hänsyn? Jag ser det mer som en vägledning för er ATT det går att hitta en perfekt sporthojstös/grabb och fördelarna med en sådan. Herrejävlar vad jag aldrig mer vill ha en utan egen hoj! Då är jag hellre utan faktiskt. Men visst går det hitta en perfekt kombo även om det känns hopplöst och man har gett upp.

Börjar du redan planera din nästa? :smasha

Du tycker inte det känns lite desperat att stalka upp dig via ett internetforum du precis reggat dig på och leta upp dig vid gryningen på nyårsdagen?
:lol

Jag har aldrig sagt att det inte vore desperat. Är han snygg och stark borde han ha ragg redan men kommer han hem till MIG blir jag smickrad :hihi

Apropå eufemismer...
Det låter antagligen lite suspekt för utomstående med "Jag ska :fika dig så du inte kan sitta ordentligt på en vecka"

Isf tycker jag synd om honom. Han kommer ju isf att behöva fylla en vinnares rätt rejält tilltagna dojor lixom. :självförtroende

Om det hänger på skostorleken så kanske du ska hålla ett vakande öga på den elaka clownen som hänger här. :)

OM han är... Tänk att leva med en så man? Hade man skrattat dygnet runt tro? Paddan har förmodligen raidat kylskåpets salladslåda..

Det hade troligast skrattats en hel del OM humor sjuk humor finnes högt på uppskattningslistan. Annars gör man bäst i att försegla syn och hörselorgan och öka takten när jag kommer inom räckhåll, ha ha

Varierar lite. Mina Sievi har jag storlek 46 i, mina löpskor 47, och hojstövlarna 48. Oftast brukar jag hamna på 46/47 däremot. Hojkläder verkar lida av kronisk felmärkning med för stora siffror.

Om det hänger på skostorleken så kanske du ska hålla ett vakande öga på den elaka clownen som hänger här. :)
:3freak
Han har nog samma störrelse faktiskt.

Varierar lite. Mina Sievi har jag storlek 46 i, mina löpskor 47, och hojstövlarna 48. Oftast brukar jag hamna på 46/47 däremot. Hojkläder verkar lida av kronisk felmärkning med för stora siffror.

:3freak
Han har nog samma störrelse faktiskt.
Det verkar som att jag ligger en halv storlek efter ungefär. :crash

Back