Singeltråden

Nä nu ska jag göra vid mig för att sen dra till maten. Vi hörs nästa år era gamla drägg.
Ta de lugnt och ragga lugnt. Jag återkommer imorgon.'

Puss på tjejerna och klapp på axeln på herrarna.

Mycket nöje !

Försvann alla i ett moln av rök nu?

Lite ryker det nog, snart även för min del... :)

Ja, vi ska nog alla den vägen vandra :-) Men det kommer nya djärva dagar när helghets och alkoholångor lagt sig över nejden likt dimman över Lutzen, den där ödesdigra dagen. Då Fritz-Erik åt den där osmakliga kolan hittad vid en vägkant i träda, i Budapest.

Ja, vi ska nog alla den vägen vandra :-) Men det kommer nya djärva dagar när helghets och alkoholångor lagt sig över nejden likt dimman över Lutzen, den där ödesdigra dagen. Då Fritz-Erik åt den där osmakliga kolan hittad vid en vägkant i träda, i Budapest.

Såja, nu ska farbror ta sin medicin så blir allt bra igen. :tungan

Nu ska jag fixa mat åt gästerna som är på väg. Så där sofistikerat som man gör när man är gammal. :arsele
Ha en skön kväll everyhopa!
O gör inget jag inte skulle göra... :banana

Såja, nu ska farbror ta sin medicin så blir allt bra igen. :tungan

Ha ha, jag käkar för fullt, min höna. Men det tar liasom inte skruv i min skallbas. :D

Farbror knaprar på så gott han kan, utav medicinen som försöker hitta vettet som försvann. Med näbbar och klor försöker hjärnan att finnas, men hur tabletten än försöker kan den inte få farbrorn att minnas.

Nu ska jag fixa mat åt gästerna som är på väg. Så där sofistikerat som man gör när man är gammal. :arsele
Ha en skön kväll everyhopa!
O gör inget jag inte skulle göra... :banana

Mycket nöje :)

ÄR NÅGON KVAR?????

Jag sitter här. Alldeles ensammen. Med ett glas Glenfiddich. :fyllisar

Jag har lite tid att slå innan jag får dra och sätta fyr på natten :yoparty

ÄR NÅGON KVAR?????

Jag sitter här. Alldeles ensammen. Med ett glas Glenfiddich. :fyllisar

Jag har lite tid att slå innan jag får dra och sätta fyr på natten :yoparty

Ha ha, sitter du här och glor?

Nu har jag slagits med mitt meterlånga hår och fått ihop det i en donut. Så jävla läcker. Bara tejpa bröstvårtorna sen är jag på väg till festen
:yoparty

Back