Singeltråden

Ack så avslutar vi ännu ett år, det är visst och sant och ännu mer av ålder stryk den gamla hjärnan får. Nu tar vi och tittar i almanackan ett slag för snart sitter vi här och läser in även nästa års nyårsdag.

Gott nytt år härinne önskar jag ägare av både snablar och venusbullar denna årets sista dag. :banana

Fan va ni tjötar!!

Jag ska på date 2 förresten :)

i stockholm :mad:

Fy fan så fint!

Ack så avslutar vi ännu ett år, det är visst och sant och ännu mer av ålder stryk den gamla hjärnan får. Nu tar vi och tittar i almanackan ett slag för snart sitter vi här och läser in även nästa års nyårsdag.

Gott nytt år härinne önskar jag ägare av både snablar och venusbullar denna årets sista dag. :banana
Gott nytt år på dig och resten av alla glada i tråden :banana:fyllisar

Så ska vi inte köra en sammanställning av 2012 vad denna tråd har gjort?

ulvhamne med rockmorsan.

Hade vi fler ?

Ja vi fick över 3 från ponyforumet med.
Nått mer vi ska försöka få fram ?

Jaja Gott Nytt allihop. Fast jag lär inte få till det idag heller. Fast det gör inget eftersom jag ändå ska jobba imorrn bitti.

Du skulle inte sålt din Aprilia, kjoltygen blir ju helt tokiga när man säger att man har en sådan :brinnerup

Jo jag vet....men mäklarjävelen sa att det inte fanns garage att hyra där jag köpte lägenhet. Det finns ju för i helvete ett helt parkeringshus här!!! :mad: Nåja ny hoj till våren och sen får jag inte heller ligga....

Så ska vi inte köra en sammanställning av 2012 vad denna tråd har gjort?

ulvhamne med rockmorsan.

Hade vi fler ?

Ja vi fick över 3 från ponyforumet med.
Nått mer vi ska försöka få fram ?

Eventuella graviditeter? Eller venetriska sjukdomar kanske? Eller ni vill vänta med den avräkningen till efter festen kanske :lol

Men jävla täckning blev ju skumt det här med inläggen.

Nåja. Vem bryr sig om din chef? Jag menar, sitter du i en bil, måste du rapportera om du fiser i jobbilen och även beskriva dess karaktär din odör utvecklat?

Men jävla täckning blev ju skumt det här med inläggen.

Nåja. Vem bryr sig om din chef? Jag menar, sitter du i en bil, måste du rapportera om du fiser i jobbilen och även beskriva dess karaktär din odör utvecklat?

Nej jag behöver inte men av respekt för mina överordnade brukar jag göra det ändå.

Man vill ju vara en god anställd menar jag.

Men du plåtis jag flyttar snart till strawtown och då kan du få dej en åktur när du vill..

Eventuella graviditeter? Eller venetriska sjukdomar kanske? Eller ni vill vänta med den avräkningen till efter festen kanske :lol

Allting vill vi veta.
1. Könssjukdomar.
2. Graviditeter.
3. Ihopflyttning.
4. Bra sexliv?
5. Förlovade?
6. Legat mycket.

Bara fyll på. De är några timmar kvar av 2012 :D

Back