Singeltråden

Meh, om fotona är så gamla att de inte är digitala va ä de då som säger att du är vig fortfarande!?!? :7peta

Ha ha, jag började träna igen för ca 1,5 år sedan efter nära 20 års uppehåll och kan till min glädje konstatera att jag idag är väl så vig som i min ungdom. Jag fick bränna lite fett förstås och tänja ligamenten, men tydligen går det att blåsa mossan av en sten som legat still också. I nutid har jag dock inte tagit några foton, så din fråga är naturligtvis berättigad.

Det förstår jag, helt klart... Jag tackar för all tid och energi du lägger ned på detta!

Det verkar så, ändå har han inte ens försökt ordna en dejt än? Jag fattar inte... Han sköter sitt jobb dåligt.

Ja, de är rätt oförbätterliga. Man får ju slita hårt här. :smasha

Vem sa det??

Nu ska jag ut i den riktiga världen en sväng. Ha så kul här inne.

Ha så kul Clownis!
Puh, jag trodde att jag varit inne o skrivit massa saker som jag aldrig kommer ångra eftersom jag inte kommer komma ihåg att jag skrivit dem även om jag skulle råka läsa dem igen...

Nä hörrni, nu ska jag göra som Clownis, våga mig ut i den riiiiiktiga världen. Wish me luck, jag vet ju aldrig om jag hittar hem igen...
Sa jag vart jag skulle!?!? :brinnerup

Nä hörrni, nu ska jag göra som Clownis, våga mig ut i den riiiiiktiga världen. Wish me luck, jag vet ju aldrig om jag hittar hem igen...
Sa jag vart jag skulle!?!? :brinnerup

Mycket nöje :)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan