Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sådär ja, då var man ren och fin på båda huvudena och dessutom nyrakad på det ena. Hur går det här i tråden? Är ni harmoniska och fina mot varandra hela tiden?![]()
Sådär ja, då var man ren och fin på båda huvudena och dessutom nyrakad på det ena. Hur går det här i tråden? Är ni harmoniska och fina mot varandra hela tiden?![]()
Jag kan faktiskt titta på film i min. Kan du de eller ?Nääää de är mest yngre som tittar.
Meh skärp dig. Du får ju inte säga att det pirra i murran för att hon åker med i en gammal gubb-bil. Det här är ju en tjej som gillar att köra själv - o jag gissar INTE gubb-bil... suck.. jag kommer aldrig lyckas förmedla er...![]()
Helt korrekt, jag föredrar finåk!Med drag.
Och då menar jag varken dragkrok eller fiskedrag utan drag i motorn. Som i fart, inte att det blåser.
Vill hon att de pirrar i musen så kan jag alltid ta en JÄNKEhoj. Som vibrerar mer än de mesta här![]()
Vem kör om du tittar på film?
HAH! Jänkare ska va gamla, kantiga, med mys-soffa & raka rör!
Så fladdrar det gött i troserna när man sprakar igåg.![]()
Jag har skills. Jag är för bövelen taxichaffis. Jag tittar på film, läser böcker, raggar på dig, läser tidningen, porrsurfar och jobbar i allt..
Nu tror jag det är dags att dra RIKTIGT gamla tanter i rullstolen istället...![]()
Din mage ja...
Nä, nu går ja o lägger mig.![]()
Porche, BMW, Audi för faen om det nu ska va så...![]()
När det gäller sånt där var det verkligen bättre förr. Bättre soppapriser också för öfvrigt![]()
Ni röker väl inga illegala substanser här?
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |