Singeltråden

Det tror jag inte på. Det som händer i HBG hånas man ju för på SH. :tungan

Det är samma lika för alla ju. :D

BTW, om jag druckit hade ni haft jävligt mycket att garva/snacka åt/om kan jag säga. :tungan

Last edited:
0800 den 26e från sturup. 2135 den 27e från Arlanda. Priset hade tydligen gått upp lite till idag. Fan vet varför. Körde samma sökning på flygresor.se

Ok, ja får se om ja flyger upp fredag kväll eller lördag morgon. Beroende på när jag är välkommen. :)

Ok, ja får se om ja flyger upp fredag kväll eller lördag morgon. Beroende på när jag är välkommen. :)

Flyger man upp på kvällen brukar man få ta del av det lokala eftermiddagsnöjet "trafikstockning" i sthlm när man tar sig in till stan från arlanda med taxi, eller från centralen till slutdestination med taxi.

Flyger man upp på kvällen brukar man få ta del av det lokala eftermiddagsnöjet "trafikstockning" i sthlm när man tar sig in till stan från arlanda med taxi, eller från centralen till slutdestination med taxi.

På kvällen? Jag jobbar till 17 så det blir isf typ sista flyget, går väl vid 22?

Jaha då ska man se fram emot det här i en hel jävla evighet nu då. :)

Äsch, sluta sjåpa dig Sixten. Tids nog sitter du på ålderdomshemmet i rullstol, äter lite Frolic och undrar var festen blev av. På bordet bredvid står eventuellt en vas med tulpaner... :D

Last edited:
Äsch, sluta sjåpa dig, Sixten. Tids nog sitter du på ålderdomshemmet i rullstol, äter lite Frolic, och undrar var festen blev av. På bordet bredvid står eventuellt en vas med tulpaner... :D

Du tror väl inte att jag är så rik att jag har råd med Frolic? Eldorado Hundmums är det som gäller. :crash

Du kan va frolic din jävla parvel! Fan va ni e på mig hela tiden! Jag vet inte var ni bor!!!! (fan vilket kasst hot)

Haha hade du inte flyttat hade jag vetat var du bor. Kör förbi nästan dagligen där ;) och jag var såpass nykter att jag kommer ihåg. Men du flytta. Säkert pga det :D
Nä men jag lovar och klappa dig på hemmet ibland.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h