Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Singeltråden är tillbaka i sitt vanliga jag![]()
Det tycker jag låter som en bra idé, för mig är det OK om någon kan locka hit någon kvinna som är typ 33+.
Det tycker jag låter som en bra idé, för mig är det OK om någon kan locka hit någon kvinna som är typ 33+.
En annan idé vore ju att locka hit åtminstone någon tjej som inte bor minst 40 mil ifrån Sthlm... Vore kul som omväxlings skull..![]()
Ja, såklart, finns det andra alternativ menar du?
Sen tänker jag inte bli en sån som gifter mig. Det kommer krävas bra mycket övertalning från rätt person om jag ens ska överväga det. Och i så fall SKA Walk with me in hell med Lamb of God spelas på bröllopet.
/Bruden utan krav
Men småländska är ju typ skånska light. Fast lite charmigare och mer lättförstått.
85 var visst de bästa året har jag hört. Du borde satsa på en sådan.
Hello tösen. Hos mig finns de drag.. Nä fan jag ljuger lite. Men en fika nån dag ? Då menar jag ätbar sådan..
![]()
En annan idé vore ju att locka hit åtminstone någon tjej som inte bor minst 40 mil ifrån Sthlm... Vore kul som omväxlings skull..![]()
Haha det enda draget hos dig är i skorstenskanalen!!!![]()
Påg du har varit tyst så länge och så börjar du med mig. Vi har redan offer i tråden![]()
Jag bor faktiskt bara 30 mil bort.![]()
Vadå, offrena sköt ju ut sig, jag gick o la mig och Clownen vette fan va han gjorde, gick o läste en bok om världens hundraser kanske... Men nu är iaf jag här igen så: shoot! Bring it on!![]()
Å så tant kom upp utan assistans? Vad bra jag börjar bli grymt jävla uttråkad på jobbet. Ingen åker ju i mellandagarna haha.
Så nu får du beställa tant så du får en åktur
Assistans o assistans, hunden knuffade mig ur sängen. Nu gäller det att ta sig upp i sittande ställning. Få en åktur... det låter det. Sällan har väl uttrycket "här ska det bli åka av" involverat en rullstol... eller?!?!![]()
Nä men jag hör de ofta. Folk tror jag kommer från småland av alla ställen.
Påg du har varit tyst så länge och så börjar du med mig. Vi har redan offer i tråden![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |