Singeltråden

Rambo på tv om 10min!!!:yoparty:yoparty:yoparty

Jag ska troligen beställa biljetter till metal town i januari ja senast löning.

Köp biljett innan nyår så får du den 300 kr billigare. Jag skulle ha köpt i veckan men ska till Ullared imorgon så jag får vänta och se hur långt kvittot blir innan jag köper biljett. :gnissla

Haha ja nu får ni ta hand om er ungdomar och pensionärer. För nu måste jag sova. Var nu snälla här inatt mot hästflickorna så att de kan bjuda in fler så jag har nån ny att ragga på för hon ville verkligen inte ha en sådan 85a som mig.

:tungan

Haha ja nu får ni ta hand om er ungdomar och pensionärer. För nu måste jag sova. Var nu snälla här inatt mot hästflickorna så att de kan bjuda in fler så jag har nån ny att ragga på för hon ville verkligen inte ha en sådan 85a som mig.

:tungan

:rofl Jag kanske inte borde fokusera så mycket på årtal. ;) Problemet om jag lockar hit fler blir ju dock att jag inte får er alla för mig själv... Det skulle ju vara lite trist.

:rofl Jag kanske inte borde fokusera så mycket på årtal. ;) Problemet om jag lockar hit fler blir ju dock att jag inte får er alla för mig själv... Det skulle ju vara lite trist.

så gillar de i grupp du. Pma ditt nr så ska du få höra en redig man.

Tänker nu bli ett sånt där par som inte pratar med varandra?

Ja, såklart, finns det andra alternativ menar du?

Sen tänker jag inte bli en sån som gifter mig. Det kommer krävas bra mycket övertalning från rätt person om jag ens ska överväga det. Och i så fall SKA Walk with me in hell med Lamb of God spelas på bröllopet.

/Bruden utan krav

Det känns som att vi borde instifta regler ang ev trekanter i den här tråden.
1) ingen ögonkontakt kille-kille
2) ingen fysisk kontakt kille-kille
3) inget samtal kille-kille om det inte är för att berätta att man går därifrån

Fler saker som är bra att ha med sig?

Eller börjar någon känna att det kanske inte är en så dum ide att bjuda in lite fler från buke? ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman