Singeltråden

Enligt kineserna borde jag träffa en kille född -76, -81 eller -88 i år, för bästa lycka. Alternativt -93, men den skippar jag helst.

Ja, men dom räknade säkert ut det där på nyårsafton, och med tanke på tidsskillnaden så blir kinesisk nyårsaftonsuträknad 81:a en svensk 80:a. Det förstår väl alla?

Ja, men dom räknade säkert ut det där på nyårsafton, och med tanke på tidsskillnaden så blir kinesisk nyårsaftonsuträknad 81:a en svensk 80:a. Det förstår väl alla?

Dom har väl inte ens årsskifte samtidigt som oss?

85 var visst de bästa året har jag hört. Du borde satsa på en sådan.

En 85:a hade jag senast, det gick halvbra.

Kineserna firar nyår 4:e februari, så en 80:a blir fel, även de tidiga 81:orna. ;) Tidiga 82:orna funkar däremot.

haha ja men du e fortfarande ett ont mumintroll ;)

en tjejkompis kompis, har träffats några gånger nu och känns som de kan bli nått riktigt bra :)

Jag instiftar härmed en ny regel för singeltråden.

När någon träffar en potentiell parningspartner och relationen färdas till en mer seriös nivå, (inflytt av tandborste, man sover över på en vardag, eller man träffar en familjemedlem som inte är ett syskon).

Då ska den personen presenteras, live i allmän lokal eller med foto och beskrivande text här i singeltråden.

Jag behöver 3 bifall för att anta regeln. Det går inte att neka den, tyvärr Prulle. ;)

Jag instiftar härmed en ny regel för singeltråden.

När någon träffar en potentiell parningspartner och relationen färdas till en mer seriös nivå, (inflytt av tandborste, man sover över på en vardag, eller man träffar en familjemedlem som inte är ett syskon).

Då ska den personen presenteras, live i allmän lokal eller med foto och beskrivande text här i singeltråden.

Jag behöver 3 bifall för att anta regeln. Det går inte att neka den, tyvärr Prulle. ;)

Nä, nu ska tant gå o lägga sig så ni får fundera på ert fornikerande i lugn o ro. Låt oss andra veta på festen vilka planer som utstakats, vi har ju inget liv själva. :rock

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman