Singeltråden

Om det är något som jag förstår så förstår jag precis vad Peter menar när han inte förstår det som Swisch förstod att han inte förstod. Men förstår då damerna att den som förstår bland dom som inte förstår är den som dom ska förstå är den som alla förstår sig på.

Och i en värld av idioter är den som förstår kööng!! :3freak. :rock

Om det är något som jag förstår så förstår jag precis vad Peter menar när han inte förstår det som Swisch förstod att han inte förstod. Men förstår då damerna att den som förstår bland dom som inte förstår är den som dom ska förstå är den som alla förstår sig på.

Och i en värld av idioter är den som förstår kööng!! :3freak. :rock

:banana

SH-festen funderar jag också på att åka på btw. Mässan känns väl sådär lockande, det är alltid samma grejer mest...

va? hur kan man med flit vilja att missa en motormässa där det ränner runt en massa stupfulla bönder redan vid öppningsdags?

Micke™;5696347 skrev:
va? hur kan man med flit vilja att missa en motormässa där det ränner runt en massa stupfulla bönder redan vid öppningsdags?

Haha jaa, jag kanske tänker lite snett? Tjejer gör ju det! :D

Micke™;5696347 skrev:

Skriver du upp dig på allstars listan Micke?

Det har jag inte filosoferat så mycket över. Hur pass billiga flygbiljetter kan man få tag på?

Vad jag sett just nu så ligger de på 299kr enkel, lördag upp söndag ner. :)

Åh herrijävlar vad det skrivs här mitt i allt! :näsblod

Vad man missar bara för att man är och pysslar i riktiga världen en dag...:gnissla

Last edited:
Uppvuxen i Örkelljunga.... say no more.

Peter vill du hänga med till sthlm? Kanske nån av de andra skåne-bönderna oxå vill hänga på? Var fan är Krillepille? Han brukar ju vara så flitig i denna tråd.

Micke™;5696361 skrev:
det enda positiva med dem är ju att de faktiskt sköter sig själva och inte ränner runt och bråkar som storstadsfolk.

Ja, på sin höjd välter de väl kor. Eller det kanske också är storstadsfolk?

Jobbar mässhelgen i vanlig tur så blir varken fest eller mässa för mig. :(

Ska till fjollträsk söndagen/måndagen sen på tjänsteresa, men det är då det. :/

Last edited:
Back