Singeltråden

Peter, jag förväntar mig att du berättar när du har belägrat money...

Money, jag förväntar mig att du berättar när du har besudlat Peter...

Peter, jag förväntar mig att du berättar när du har belägrat money...

Money, jag förväntar mig att du berättar när du har besudlat Peter...

:D hahahaa i peters drömmar så har han tydligen redan gjort det. så.....finns inget mer att berätta. :rofl

hmm jaja ja väntar tills i morgon. Grattis i förskott! Kommit i 30 års krisen än? :hihi

Man tackar!
Mja, låt oss se, jag har under det gångna året införskaffat hojkort, två hojar, två bilar, renoverat i lägenheten som jag försökt sälja för att dra till "någon annanstans" - Räknas det? :va
Bjuder på en bild sedan midsommar med bara för att du var så snäll o sa grattis!
556619_10151201123154942_631447543_n.jpg

:D hahahaa i peters drömmar så har han tydligen redan gjort det. så.....finns inget mer att berätta. :rofl

Va? Nää,, i min dröm så är du naken.. men sen snor du min hoj (som alla malmöbor) och skjuter alla omkring dig (som alla malmöbor).. blev inget ligga.

Va? Nää,, i min dröm så är du naken.. men sen snor du min hoj (som alla malmöbor) och skjuter alla omkring dig (som alla malmöbor).. blev inget ligga.

hmm jag naken på din R6a.........fantiserar.......låter riktigt najs.......mmmm

hmm jag naken på din R6a.........fantiserar.......låter riktigt najs.......mmmm

Du, varför delar du inte med dig av dina pink ladies?
Om vi ska hjälpas åt här så är det inte mer än rätt?

Alltså.. I Sthlm pratar vi med munnen.. Men om ni skåningar slutar prata med röven så kanske vi andra förstår vad ni säger?

Det som är problemet med er sthlmare. Mycket snack lite verkstad. I skåne kör vi kroppspråk dvs dina ögon på min röv. ;) :rofl

Ska vi göra ett ryck i beach tråden oxå innan kvällen är slut?

Back