tkdrille
Guest
Ja det är nog en gyllene regel i detta fallet. Hade några som gjorde misstaget att ha engångsligg med klasskamrater, det funkade sådär i klassen sen![]()
Ja klasskamrater är nog de sämsta eller sin granne. Eller de som bor 4 hus ifrån =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är nog en gyllene regel i detta fallet. Hade några som gjorde misstaget att ha engångsligg med klasskamrater, det funkade sådär i klassen sen![]()
Det där är Bull Shit! Och kk innebär inte EN gång utan att man har sex då o då men utan att det är något seriöst. Du kanske tänker på ONS. Sen att kk kan utvecklas till något mer är jävligt lätt hänt för båda parter. Tjejer kanske har lättare att fastna men tror även att många killar fastnar lätt.
Blev hon sur och trodde att du gått över till dökött![]()
Hon var jättesur på mig. Jag hade åkt hem till henne på natten och gjort en massa bus. När hon gick på dass så ringde jag taxin och sprang min väg, jag sprang fort så jag slapp va kvar haha. Trodde ju vi bestämt att göra så med men så var de visst inte.
Hon sa inte ett ljud utan jag fick de svartaste ögonen nånsin när jag stod där och hjälpte tantan att landa i bilen haha.
Jag vet att de var fult av mig att bara dra sådär men jag orkade verkligen inte =)
Ja klasskamrater är nog de sämsta eller sin granne. Eller de som bor 4 hus ifrån =)

Ja se fruntimmer...
Kolleger är alltså ok?![]()
Sådana män kan kallas för feminimaHar man sagt en gång så är de liksom en gång och inte resten av livet.
Hon var jättesur på mig. Jag hade åkt hem till henne på natten och gjort en massa bus. När hon gick på dass så ringde jag taxin och sprang min väg, jag sprang fort så jag slapp va kvar haha. Trodde ju vi bestämt att göra så med men så var de visst inte.
Hon sa inte ett ljud utan jag fick de svartaste ögonen nånsin när jag stod där och hjälpte tantan att landa i bilen haha.
Jag vet att de var fult av mig att bara dra sådär men jag orkade verkligen inte =)
hahahaahahaha.......hahahhahaa.....ja det man läser så är det ju inte jätte konstigt varför du är singel.![]()
Du skulle ist sagt att du kan vara hennes ponny så kan hon få rida dig.
![]()
Sen undrar jag va fan du gör i kön till tjejtoan?![]()
![]()
...Den där listan e inte komplett utan exets morsa...
Samtidigt!"Gäller det före eller efter exet?
Gäller det före eller efter exet?
Samtidigt!"

De hade iofs vart nåt![]()
Har en polare som gjort det.. Iofs inte med någon han kilade stadigt med...
När han vaknade på morgonen var det tydligen rätt spänd stämning.![]()
- haha - berätta nu fö fan- haha - berätta nu fö fan
De hade tydligen alla tre varit rätt packade, och tydligen rökt på lite... Så mor/dotter var lite obekväma med att ha varit inblandade i en trekant när dimmorna lättat på morgonen.
- haha sicken missär
Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.
Ja tycker de e illa oavsett, men historien ja tänkte på så gällde de efter.
De hade iofs vart nåt![]()
nåväl när du blir lite äldre så kommer du spana in döttrarna till kvinnor då legat med och du kommer dessutom undra hur sjutton du kan ha legat med det gamla russinet.

|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin