Singeltråden

Jaha på lördag blir det party igen då.

Få höra nu dom bästa raggningstipsen inför helgen!
Kan tillägga att jag fyller år på söndag så efter midnatt kanske man kan slå mynt av det iallafall :banana

Bra idé, det har man ju lyckats med både en och två gånger... :rodnar

På min hoj sitter nyckelhålet till kutsen på undersidan. Glömt nyckeln där en gång hittills. Kom ihåg att jag glömt dra ur den när jag stoppade ner handen i mcbrallorna när jag var på väg tillbaka till hojen och nyckeln inte fanns där. Var lite halvnervös promenad ner till hojen. >.<

Så JÄVLA förbannad! Min hojnyckel är spårlöst försvunnen, och jag har bara en... Minns exakt vart jag lade den, nämligen på samma plats som alltid, och nu är den borta, bara sådär. Någon jävel måste ju ha tagit den, antingen med vilje eller av misstag! Sjukt förbannad, nu missar jag ju min dejt ikväll, det enda roliga på hela veckan!

Det är inte så att du lekt gömma-nyckeln med nån stygg pojke (eller flicka :rolleyes: ) då? :brynad

Bäst att känna efter tror jag nog... :hihi

Swish då undrar jag ju såklart vart du dräller omkring med din enda hojnyckel om vem som helst kan komma och norpa den?
Själv är jag imponerad att både väskor och kläder fick vara kvar trots att vi lämnade dom både länge och väldigt öppet på hojarna under semestern.

Sydeuropeer måste vara ärligare. Eller så är det ingen som vill ha heltäckande svarta mc ställ därnere så varför ta ett :P

Nyckeln låg hos mina päron, men det var ju en massa folk där på midsommar.

zuzz: Den sitter inte i hojen, har letat precis överallt... :(

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...