Singeltråden

Det blev inget Öregrund för mig, polarna slutade på olika håll.

Däremot käkade jag gott och hade det jävligt bra ändå. Satt o pratade Mopar o sprit med en skön raggare mest hela kvällen, jordnära o roliga människor. En av de bättre midsomrar jag haft, trots bristen på fruntimmer. :)

Blir mest borra utan fullhet har jag bestämmt, fyfan. :gnissla

De är ju roligare med fullhet. Man kan alltid skylla ifrån sig dagen efter om man gjorde något förbjudet. Eller bara plötsligt drar utan och säga något när man är färdig om man gått på bortamatch.

Inte för jag nånsin har gjort de i mitt liv överhuvudtaget :rodnar

Midsommar var kul.
Dagen efter midsommar gick man mest och väntade på ett speciellt sms, likt en alkis utanför systemet.
Dagen efter dagen efter midsommar inser man att man nog blir kvar i singeltråden ett tag till.

Äh, det var ändå inte menat att det skulle bli vi två. :död

Midsommar var kul.
Dagen efter midsommar gick man mest och väntade på ett speciellt sms, likt en alkis utanför systemet.
Dagen efter dagen efter midsommar inser man att man nog blir kvar i singeltråden ett tag till.

Äh, det var ändå inte menat att det skulle bli vi två. :död

Hon kanske tänker samma lika. Sluta vänta och ta tag i saken o skicka ett sms eller ring!!

oj nu är jag tillbaka från semestern. Midsommar firades i Hallein i Österrike. En trevlig om än väldigt ovanlig kväll :D

Men Hamburg - Jönköping i ösregn blev för mycket för mej så jag stannade i Lund över natten. Dessvärre började ösregnet i höjd med Landskrona idag så det blev Landskrona - Jönköping i ösregn också.

Jag gillar inte regn. Mina handskar och skor är inte vattentäta.

oj nu är jag tillbaka från semestern. Midsommar firades i Hallein i Österrike. En trevlig om än väldigt ovanlig kväll :D

Men Hamburg - Jönköping i ösregn blev för mycket för mej så jag stannade i Lund över natten. Dessvärre började ösregnet i höjd med Landskrona idag så det blev Landskrona - Jönköping i ösregn också.

Jag gillar inte regn. Mina handskar och skor är inte vattentäta.

Och så hörde du inte av dig!? :fatta!

Och så hörde du inte av dig!? :fatta!

Ja jag har ju inte ditt nummer :glömdet

Dessutom hade jag redan sovsällskap. Han heter Nixon och är en liten gul kattunge :P

Men jag lovar att köra neråt igen. Måste fylla på kokostoppförrådet ibland och då är man ju typ halvvägs nere ändå :P

Wunder: Låter inte roligt det där....om inte intresset är besvarat..:(
Been there, done that. Hate(d) it!

Lider med dig brorsan! :fyllisar
Alla har vi väntat förgäves på det där sms:et. Cheyer är såna :gnissla
Det gjorde ont i typ 4 timmar sen gick det över. Jag är ingen deppmänniska. :)
Framåt mot nya jaktmarker!
Framåt mot stormande känslor, stora ord och passionerat hångel!
Framåt mot den naiva kärleken!
:yoparty
Hon kanske tänker samma lika. Sluta vänta och ta tag i saken o skicka ett sms eller ring!!
Hade ju gjort det ju å väntade på svar. Svaret kom faktiskt till slut men det var ju inte det svar man ville ha. :näsblod

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025