Singeltråden

Midsommarhelg: Köra massa hoj förstås... dricka alkohol är väldigt ointressant när man pratar soliga sommardagar och hojkörning ju :yoparty

edit: Är ju inte singel längre så jag ska ju inte svara men ändå... köra ska jag i vilket fall :lol

Åh fan. Andra midsommaren jag inte firar där. Första bara blev så eftersom jag var upptagen. I år är första jag planerar där ifrån.

Jag har firat midsommar där en gång tidigare, den kvällen gav bra utdelning. :hihi

Planera om och kom dit vetja, jag bjuder på bira. :)

Ingenting... :(
Eller jo kanske nån e sugen på grillning. Förmodligen nån som är sugen på mej som inte jag är sugen på kanske.

Regnar det stannar jag hemma och dricker öl och spelar Playstation :mad:

Något åt det hållet jag har på lut. Skippade festen. Inge vidare att sitta och kröka i 14-15 plus och regn. :gnissla

Nykter sin fan. Nu ska jag hem och kolla film och mysa med mig själv. Upp tidigt imorgon och ta med cykel till kullaberg och döda benen i 5 timmar :)

Jag skall lasta upp lilla tofflan (båten) med öl och åka till polaren i skärgården & :dricka:hoppa:fyllisar:banana:tuttar:öl:slicka:trött

Jajävlar, :fyllisar & :trött hann jag med iaf. :3freak

Startade hur najst som hellst, började runt 11 snåret, åkte lite båt, drack lite pilsner, satt i den hettande solen och snacka skit. Inte mycket till kvinnor tyvärr men med tanke på det skicket jag vart i ha det väl inte spelat så stor roll misstänker jag. Fram tills käket ungefär, sen fick man för sig att plocka fram ginflaskan, som man ju inte fick nån hjälp med, så slutade ju med att man drog i sig den där fan på nån halvtimme. Självklart mörknar det ju några timmar innan man kvicknar till på nått jevla pickisflak ute på vischan utan en människa i synhåll, ingen får man tag på på telefonen heller, så var bara att lämna in.

:gnissla

Fnys! jag la minsann 7 sorters kakor under huvudkudden men inte fan fick jag nån :tuttar för det :huvet

Fnys! jag la minsann 7 sorters kakor under huvudkudden men inte fan fick jag nån :tuttar för det :huvet

De sa att jag skulle få träffa en singeltjej idag. De gjorde jag. Men de var inte alls något intressant. Så de gick åt helvete utan blommorna med :D

oj,jag har både cyklat ca 2 mil i kyla,varit full, ätit go mat, åkt båt,varit ännu fullare,,sovit..

Herregud, jag är alldeles döende.. Mitt nya jobb tar kål på mig...

Men på fredag får jag nycklarna till nya lägenheten iaf! :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025