Singeltråden

App app app jag har faktiskt fått förfrågan från en vacker kvinna om hon får åka med mej nångång.

Dessvärre är hon inte singel :(

Så tesen håller kanske ändå :död

Det har jag med! on var ju singel då fast hon inte är nu. :tuttar Fast sen när jag sade jo vart det mystiskt tyst. :va

Tja, är det en brud med hojintresse så funkar det alldeles utmärkt. :D :fakta

Däremot funkar det nog annars bara på killar. De enda som vrider på huvudet efter mig när jag kommer på hojen, eller när de går förbi hojen när den står parkerad är just yngre killar.

Ja det låter vettigt, då ska man bara hitta en sån med :tungan

Trodde tesen att hoj var en brudmagnet hade motbevisats, bara gamla gubbar som vill snacka hoj och moppefuckon som vill att man wheelar som är intresserade :crash

Tesen håller än.. Har vid ett flertal tillfällen blivit tillfrågad om dom får åka med.
När några cheyor fått se bild på mc´n har deras blick gått från nunneblick till Jenna Jamesonblick på nolltid. Men det kanske beror på vad man kör för hoj, Kawazaki är ju en cheyhoj :D

Tesen håller än.. Har vid ett flertal tillfällen blivit tillfrågad om dom får åka med.
När några cheyor fått se bild på mc´n har deras blick gått från nunneblick till Jenna Jamesonblick på nolltid. Men det kanske beror på vad man kör för hoj, Kawazaki är ju en cheyhoj :D

Jag räknar kallt med samma effekt från biljäveln när jag får ut den. :fakta

Så ska det låta :D

Jag som åker folkabuss (diesel) och encylindrig hoj, vad ska jag locka med då?
Popcorn?

Jag har faktiskt kärat ner mig i henne sen några år sen och vi träffas inte så ofta då hon bor 65 mil iväg. De kommer aldrig bli något har vi kommit överens om. Men säg de när man har känslor för henne. Hade hon velat så hade jag inte väntat många minuter förrän jag packat och stuckit
Fråga om hon vill, packa o dra om så är fallet..

Don efter person.. :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...