Singeltråden

Vill man ha ett rejält fruntimmer så är en monkeybike det enda rätta, då hon knappast tar en för hojen. Det är kärlek det :hihi

lifan-monkeybike.jpg
 
Jaha så stockholm killarna verka ju försvunnit eller blivit bortgifta redan. Får nog säga till tjejkompisarna att de blir inte mycket raggande för deras del på SH festen då :pannkyss
 
Jaha så stockholm killarna verka ju försvunnit eller blivit bortgifta redan. Får nog säga till tjejkompisarna att de blir inte mycket raggande för deras del på SH festen då :pannkyss

Haha, ja, precis. De får alla slåss om singlarna på festen. :D
Men det ska bli en kul fest. Kan vi anordna lerbrottning som sätt att vinna de få singelherrarna kanske?
 
Haha, ja, precis. De får alla slåss om singlarna på festen. :D
Men det ska bli en kul fest. Kan vi anordna lerbrottning som sätt att vinna de få singelherrarna kanske?

Hehe, vem vet ;) får annars ringa lite singel killar dit så är de problemet löst
 
Jaha så stockholm killarna verka ju försvunnit eller blivit bortgifta redan. Får nog säga till tjejkompisarna att de blir inte mycket raggande för deras del på SH festen då :pannkyss

Om jag kommer blir det mycket raggande på mej... Så dina tjejkompisar kommer slåss om mej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top