Singeltråden

Nepp, det var det inte. Så än har jag klarat mig från att bli buksvåger med Mattias. :)

Det är bara en tidsfråga, min gode man. Jag ligger inte enbart med kvinnor från sporthoj.com. Väldigt sällan med någon från de norra delarna av Sverige, förvisso.

Men ligger du med en stockholmska ska du nog ligga med ena ögat öppet!!!

Apropå buksvåger skulle det fan vara lite intressant att se hur många man är buksvåger med egentligen...

Det är bara en tidsfråga, min gode man. Jag ligger inte enbart med kvinnor från sporthoj.com. Väldigt sällan med någon från de norra delarna av Sverige, förvisso.

Men ligger du med en stockholmska ska du nog ligga med ena ögat öppet!!!

Å andra sidan, om en kille skulle ligga med samma tjej som du har belägrat så lär ju killen i fråga ändå vara blind så att ha ena ögat öppet lär knappast hjälpa.

Nej, det känns helt okej. Så vad gör du ikväll? Vad sägs om lite hårdhänta sexlekar?
Det låter helt ok, I like it rough om det inte varit för två saker; jag ska jobba övertid inatt OCH är bortgift med Qwerty. =)

Dom kan finnas närmare än man vill veta.

Har jag hört.................

Haha, well, jag vet redan att jag är buksvåger med mer än hälften av mina vänner, antagligen fler. Och min lillebror.
Blir så när man växer upp i en liten skithåla. Men det måste ju vara åtskilliga hundra man är buksvåger med.

Hallå.. vi kommer att ligga innan.. tror väl inte man gifter sig utan att ha provkört?... ;)

Schyyyy. Inte så högt, någon kan ju höra och man får ju inte ha sex innan äktenskap enligt kyrkan och vi skulle ju gifta oss i en kyrka.

Jag ligger inte enbart med kvinnor
Jasså, på det viset...

Apropå buksvåger skulle det fan vara lite intressant att se hur många man är buksvåger med egentligen...

Haha, well, jag vet redan att jag är buksvåger med mer än hälften av mina vänner, antagligen fler. Och min lillebror.
Blir så när man växer upp i en liten skithåla. Men det måste ju vara åtskilliga hundra man är buksvåger med.

Näe fy, jag bor på åland, sånt där är inte roligt mer...
:glömdet

Precis, brukar funka klockrent! :tummenupp

Jadu ingen aning faktiskt då hon var skymd bakom min dörr längre bort i trappphuset (hunden var lös), men i mitt huve var hon ju en riktig donna iaf. :):gnissla

Du vet om att eftersom du drog igen dörrn tokkvickt så kommer hon ha bildat en uppfattning om dig redan som en riktig fegis. Livrädd för den lilla hunden.

Så där får du nog jobba hårt om du ska få ligga. :)

Du vet om att eftersom du drog igen dörrn tokkvickt så kommer hon ha bildat en uppfattning om dig redan som en riktig fegis. Livrädd för den lilla hunden.

Så där får du nog jobba hårt om du ska få ligga. :)
Japp, insåg det rätt snabbt efter att dörren gick fast. :hihi
Nåja, man kan ju ha roligt åt sig själv iaf. :)

Japp, insåg det rätt snabbt efter att dörren gick fast. :hihi
Nåja, man kan ju ha roligt åt sig själv iaf. :)

Men du har en lysande öppning där ju. Berätta för henne att du är hundrädd och fråga om ni inte kan umgås för att bli av med rädslan.
Fast det slutar väl med att du får vara hundvakt medan hon åker till Rhodos med sin snubbe. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman