Singeltråden

Jag gjorde ett tappert försök till kukbild också, men lyckades inte få med hela.

Lösningen är att du behöver inte ha hela kroppen i bild, även om du luktar penis...

Eller vidvinkellins, just do it!

Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!

Förresten: God Jul på er!

Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!

det låter inte så jäkla dumt ,,, vad har de för krav på hojen ?

vad är det för fel på brewdarna som hänger här då? verkar ju inte som om någon av alla er kommit till skott och verkligen bjudit nån av brewdarna på en fika. mycket snack lite verkstad, ungefär som vanligt. ;) :)

skulle lätt plätt bjucka dej på både på fika o fika om du ville ha det, men va tusan du bor ju i Danmark och jag hittar inte i dom trakterna, själv bor jag ju i en jätte nära stad men det blir lååångt mellan fikarasterna ändå..

ne jyx , nu tar vi tag i dagens bestyr så vi slipper skiten ,, fika får du tänka på framåt kvällningen

hinner man med lite garagetid innan folket ringer o tjatar:)

ne jyx , nu tar vi tag i dagens bestyr så vi slipper skiten ,, fika får du tänka på framåt kvällningen

hinner man med lite garagetid innan folket ringer o tjatar:)
Japp det har du så rätt i, gympasset avklarat nu blir det garaget tills jag tröttnar....skönt o få göra som man vill på julafton faktiskt :)

Jo, Mugge kanske har rätt, så hur får vi fart på det här nu då ?? kan inte Pam o Jente o dom andra brewdarna kolla runt i den kvinnliga delen av bekantskapskretsen o försöka locka hit lite nytt blod till oss kärlekstörstande mc-ligister...som egentligen mest är tuffa på ytan ;)
Joo... om ni gör likadant! ;)

Vi är faktiskt några tjejer som fundera att dra till göteborg på vår/sommaren. Du kan vara vår personliga guide :P

Hör av er om ni kommer så skall jag guide er i GBG. Kommer ni med hojar så kan jag visa lite goa vägar runt omkring också. :)

Haha det låter ju kungligt! Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna :)

Haha det låter ju kungligt! Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna :)

Ni vet vad jag har sagt, jag ska ha alla...

Back