Singeltråden

Nåja. Alla kan ju inte röka gula Blend och gå i mjukisbrallor som dej hela dagarna.
Vissa av oss kan ju klä oss och bor inte i en sunkig hyres 2a på nedrebotten i hallunda.

men lilla ponken, ska du inte springa över till mamsen nu när du är upprörd, för lite saft och bullar?

:lol

Last edited:
Fredag gott folk :tungan
Ikväll blir det myskväll i garaget med ventilkoll o service på 450:in
O några kalla till de :fyllisar o lite hårdrock ut ur högtalarna :)

Är inte blekingska värre än skånska? :va Har hört sånt rykt....

Stämmer icke! Skånska är möe värre, men Blekinge mål låter mera lantligt typ mer åt småländska. Men visst smaken e som baken, jag kan ju vara smått partisk.
Från en som är född uppvuxen i Karlskrona men numera bor i V-ås sedan 10 år.
:)

//B

Last edited:
Jahopp då har man någon hemlig beundrarinna ;)
Fick nyss ett sms... från något oreggat nr så klart...
"Du får mitt hjärta att slå dubbla slag" :tuttar

O människan envisas med att inte ha sms:at fel ....
Tydligen har jag span på mig :rofl

'
Skicka genast tillbaka en bild på kewken å fråga om du får bjuda på nån meter redan ikväll!

De gillar när man tar för sig!

En trolig förklaring är att din mamma bytt nr och villa skämta med sin son.

Jag glömde ju!!! Jag har ju fått Pm!!! Ho ho:tomten
Fast det var inte från någon het brud denna gång heller :gråta Men väl ett Pm och jag bara väntar på att korgen ska bli full. Så kan jag sitta ner och välja och vraka.:gnissla
(Eller om det blir desperat ragga på varje ev individ.:3freak)

Med match make makarna TooL och mugge i denna tråd så kan det bara inte bli fel. :)
Jag tror stor på er. Men i ansökan så ska man skriva i BH storlek? Hur tar jag reda på den, väljer jag vad jag har för önskemål på min tilldelade eller skriver jag min egen DD+?

Jag glömde ju!!! Jag har ju fått Pm!!! Ho ho:tomten
Fast det var inte från någon het brud denna gång heller :gråta Men väl ett Pm och jag bara väntar på att korgen ska bli full. Så kan jag sitta ner och välja och vraka.:gnissla
(Eller om det blir desperat ragga på varje ev individ.:3freak)

Med match make makarna TooL och mugge i denna tråd så kan det bara inte bli fel. :)
Jag tror stor på er. Men i ansökan så ska man skriva i BH storlek? Hur tar jag reda på den, väljer jag vad jag har för önskemål på min tilldelade eller skriver jag min egen DD+?

Du går in på Ellos.se väljer deras stl guide, sedan är det bara att mäta väga o dona :hihi

Vi syns på Gullmarsplan....:D

Vet inte om ni läst det finstilta för matchmaking tjänsterna...
Men i avtalet som automatiskt accepteras genom att posta i denna tråd säger.
Att efter varje fika träff som blir av i singeltråden skall en utförlig beskrivning, av FiKaT postas i tråden.

Vet inte om ni läst det finstilta för matchmaking tjänsterna...
Men i avtalet som automatiskt accepteras genom att posta i denna tråd säger.
Att efter varje fika träff som blir av i singeltråden skall en utförlig beskrivning, av FiKaT postas i tråden.

Fast det där är ju lite läskigt, tänk om man fikar en gån och sen blir det inget mer, då ska man tillbaka hit o marknadsföra sej igen och så är man någons gamla rester helt plöttsligt, kan ju inte vara bra för marknadsvärdet eller ??
//M

Fast det där är ju lite läskigt, tänk om man fikar en gån och sen blir det inget mer, då ska man tillbaka hit o marknadsföra sej igen och så är man någons gamla rester helt plöttsligt, kan ju inte vara bra för marknadsvärdet eller ??
//M

Att man bara ens lägger ut sig själv i denna tråd kan inte va speciellt bra för marknadsvärdet...
Va förväntar man sig på ett sporthojsforum???:va

:glömdet

//M

Då blir man automatiskt någons FiKa X :hihi

Japp, jag o mugge kommer föra statestik....

Efter 10 st FiKa utan utdelning, måste man stå över 2 FiKa erbjudanden innan man får vara med o leka igen.

Har ni inte läst FiKa reglerna :va

Hm, vi kanske ska ta detta ett steg, längre....
2 programerare i tråden, Ulvhamne o MrsZ kanske skulle programera ett FiKa Spel.
Innan IRL FiKa, spelas FiKa spelet ....
Allt för att minimera fel FiKa :huvet, o koncentrera sig på GO FiKa istället :tummenupp

Back