BusAnna
ہمیشہ آخ
Hey, you can be my nitlott anytime.![]()
Kanon!

PS: Är det ok om jag tar med mig Peter1980? Jag är visst barnvakt åt honom i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey, you can be my nitlott anytime.![]()

Kanon!
PS: Är det ok om jag tar med mig Peter1980? Jag är visst barnvakt åt honom i helgen.![]()

Verkar som att swish tryckt i sig all medicin ur den numera berömda lådan och somnat... och det tillsammans med att Ricken är och besöker en riktig stad verkar göra så att SH's bästa tråd, singeltråden, dött ut..
Jag får väl nöja mig med BusAnna som vanligt...
Men hallå!!
Jag håller ju på o gör mig helt fullständigt oemotståndlig för kvinnsen.
Jag står o stryker mina rosa t-shirts.![]()

Tsss, säg som det är, du ska träffa Peter1980.
Men å andra sidan tror jag han kommer falla pladask för en råsa tröja.![]()

Det blir spännande att se faktiskt...
Jag menar, när man hänger med dig så är det ju aldrig några kläder inblandade, så det blir lite ovant..![]()
Om du menar den där gången vi var och badade så hade jag faktiskt bikini på mig!!
View attachment 349402
Men har du chansen så ta med den där rosa tröjan hem till mig.![]()
Om du menar den där gången vi var och badade så hade jag faktiskt bikini på mig!!
View attachment 349402
Men har du chansen så ta med den där rosa tröjan hem till mig.![]()

Jahaja fan vad torrt!men ja, jag höll låda där! Karlskoga må va en håla, men det är ju riktigt fina trakter här!
Verkar som att swish tryckt i sig all medicin ur den numera berömda lådan och somnat... och det tillsammans med att Ricken är och besöker en riktig stad verkar göra så att SH's bästa tråd, singeltråden, dött ut..
Jag får väl nöja mig med BusAnna som vanligt...
Men herre jeflar, här åker man på semester och vad händer i tråden??!!!
Nu orkar jag inte läsa alla nya inlägg, men har de blivit något borra???

Jag lever! Var underkylt hela vägen från Jönköping hem så det tog lite tid. Hittade en gubbe att ge lådan till, och det var strålande sol i hålan!nu är jag på väg till Tyskland!
Ja för faan satte upp en tavel list i onsdags fick borra hårt då![]()
Åtminstone en som har tur!!!![]()

Bidde det inge Borra på semestern?
Hade strandraggarna också tagit semester
Nää dags att åka till det kommunala badhuset o fika lite![]()




|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |