vilka urkassa argument ni kommer med! ni kan få låna lite smink av oss tjejer om det får er att känna er ehh bättre.....
kaxiga som fan men när det komemr till att nån annan ska bedöma er så vågar ingen visa sig......![]()
Ingen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vilka urkassa argument ni kommer med! ni kan få låna lite smink av oss tjejer om det får er att känna er ehh bättre.....
kaxiga som fan men när det komemr till att nån annan ska bedöma er så vågar ingen visa sig......![]()

Har du inte... ni har ju i alla fall varit på samma fest.![]()
Jag brukar gå hem tidigt. Jag trivs bäst hemma och brukar bli trött vid 11 (läs han tål inget och litar inte på sitt omdöme).

Plus att vid nio brukar happy hour-priset upphöra.![]()

Haha, jo, det är inte helt ovanligt att kvinnor är sotis på mitt hår.Jag passar på att njuta av att ha hår sålänge jag kan, fan vet när man blir skallig lixom!
Finns det inga tjejer som inte bor i Skåne i den här tråden?
Förutom Carnivore då...
Ska det vara hår, ska det vara rejält.
För att undvika inavel i allt för stor utsträckning så vore det bra om ni kunde vidga era vyer lite grann. Man kan inte bara vara i samma hage hela livet.
Prova nåt nytt, gör en tripp till skåne och bidra till människans utveckling istället för inveckling.

För att undvika inavel i allt för stor utsträckning så vore det bra om ni kunde vidga era vyer lite grann. Man kan inte bara vara i samma hage hela livet.
Prova nåt nytt, gör en tripp till skåne och bidra till människans utveckling istället för inveckling.
Hmm.... Dags att skrämmas lite av den fläskigaste gubben i tråden
1. 150 KG TooL Sommar 2007.
View attachment 349291
2. 115 KG TooL (Nutid hmm fråga inte varför Shit happens)
View attachment 349292
3. 95 KG TooL Vinter 2008/2009 (O Ska vara där sommar 2012)
View attachment 349293
Hmm.... Dags att skrämmas lite av den fläskigaste gubben i tråden
Ska vara där sommar 2012
Bra jobbat TooL.
Du ser fan så mycket hälsosammare ut med några kg off.
Och tänk vad din kropp blir tacksam för att den slipper släpa runt på en massa extra.
Fortsätt så.![]()
Oj, det verkar som tråden börjar bli seriös. Ut och fika med er nu, ju fler fikr desto bättre.
![]()
Oj, det verkar som tråden börjar bli seriös. Ut och fika med er nu, ju fler fikr desto bättre.
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |