Singeltråden

Carnivore, det är ju onsdag, så rent teoretiskt borde det vara tredje besöket för veckan? :tungan

Bentebent: Jaså, en sån. Nää, såna gillar vi inte!
 
Då behöver jag kanske inte skämmas över mina ridlår trots allt då.
 
Vilket får mig osökt att tänka på

458_epic-thighs.jpg


:hihi
 
Då behöver jag kanske inte skämmas över mina ridlår trots allt då.

Nej. :) Sålänge det är muskler, vilket ridlår brukar vara. Blir en del benjobb när man rider. Hah. :) (Vilket jag gjorde för en herrans massa år sen)
 
Carnivore, det är ju onsdag, så rent teoretiskt borde det vara tredje besöket för veckan? :tungan

Bentebent: Jaså, en sån. Nää, såna gillar vi inte!

Ingen aning, har inte sett dina ridlår :tungan :gnissla

Och ja, har man egen häst är det ju självklart... Det har inte frun. :gnissla
Men jag har börjat så ett frö på den biten. :)
 
Vadå, ridtjejer har väl inte stora lår?

Stora lår är inte najs.
 
Nu tänker jag faktiskt utnyttja den här tråden för min egen personliga vinningsskull. :brynad

Men det är ju en del stockholmare som skriver här. Typ nästa bara stockholmare...

Om jag ska från västberga till täby fre eftermiddag. Hur beter jag mig då enklast?

/Liten o vilsen
 
Fan vad snällt Peter! :brynad

Lagom: Det vet jag inte, är väl olika?
 
Har en baksidebild, högst påklädd, men vetetusan om jag ska lägga ut den. Jag har kanske feta lår? :crash
 
Har en baksidebild, högst påklädd, men vetetusan om jag ska lägga ut den. Jag har kanske feta lår? :crash

Det är väl klart du ska. Du har inget att skämmas över. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top