Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju inte direkt försvarslös så som du hotas med pepparspray och batong...![]()
Hmmm...va inte det jag som hotade honom med det? För att jag trodde han var en yxmördare.![]()
Det känns nästan som det mest troliga när jag tänker efter![]()
WOOOOOHOOOOOO, jag är sååååå glad. Fick just reda på att en av mina bästa tjejkompisar flyttar hem till Stockholm igen om tre veckor och att hon vill lära sig att köra motorcykel.![]()
Egentligen varför man ger de tipsen är mycket för att man många gånger kan tänka att man vill säga sånt men vågar inte pga att man lärt sig i livet att "så får man minsann inte säga för det är ohyfsat". Om jag står och pratar med en tjej står jag inte och tänker.. "Vad ska jag säga nu som passar bäst till det hon säger?" utan mer säger det som jag faktiskt vill säga utan att tänka så mycket alltid om det är något folk tycker är ok att säga. Betyder dock inte att jag går och säger varenda obscena ord som kommer upp i mitt huvud.
Neg-actions som du nämner är något jag vill kalla för överanalyserat. Du kan ju lika gärna kalla det "ta ett steg tillbaka och se om tjejen visar intresse tillbaka". För mer än ett fysiskt steg bakåt behöver det inte vara heller. Ska jag anse det som något fel?
Sen de som tar det till en nivå som liknar strategispel.. ja det är ju inte min stil, men jag kommer inte argumentera med dem om det heller om jag inte står dem riktigt nära.
Sen varför man tipsar om att inte hålla med. Egentligen för din egen skull mer. För allt för många killar står bara och håller med tjejer i allt de säger bara för de är intresserade. I längden tror jag inte man vill vara den personen.
Som sagt, det finns många som ser det som ett strategispel. Men det gör inte jag. Liquid ska jag inte tala för mer utan det får han göra själv.
Sen ger jag även tipset att vara positiv. Varför? Jo för man mår ju sjukt mycket bättre av det som person sen att det är attraktivt är väll bara en bonus i säg.
Många har uppfattningen att allt handlar om att bara dra hem så många brudar som möjligt genom fula spel. Och jag säger nej, så är det inte. Det handlar om att ta fram de bästa sidorna av dig själv.![]()
Det kanske du också gjort...men ett par sidor tillbaka hotade han mig med ett par konstiga förkortningar som jag inte Förstod...
![]()
men ett par sidor tillbaka hotade han mig med ett par konstiga förkortningar som jag inte Förstod...![]()
Och nu outade du precis dig själv an vart du bo, du vet det va?![]()
Och nu outade du precis dig själv an vart du bo, du vet det va?![]()
Inte nödvändigtvis. Kompisen kan ju ha bott utomlands eller jättejättelångt bort i Sverige och så är Stockholm hem för henne, och betydligt närmare för Pippi än vad det stället hon bodde på innan var, även om Pippi bor någon annanstans...![]()
Aha så han har snott mitt hot som jag använde mot honom....fult.![]()
Det börjar bli farligt nära en utmaning det här, bara så du vet...
Fast i hans fall så tror jag faktiskt att han har tillgång till de där grejerna... Han är inte yxmördare, han vaktar yxmördare...![]()
Synd bara att cheyerna som har det inte vill ha oss just därför...![]()
Dina rosaluddiga handklovar räknas inte![]()
Vilket ju är en knasig logik ändå.
Fast i min erfarenhet brukar de ju villa, så jag tror detta är något de bara vågar säga över internet.![]()
Aha... Man kanske lyckas bättre via PM då, lite mindre offentligtfår bli till och testa det
![]()
Ja jag har faktiskt såna oxå...och två par utan och ett par med svart ludd.![]()
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats
Ända sedan INDIAN MOTORCYCL... |