Singeltråden

Hahahaha, gud vad jag känner igen mig... fast i tjejens sits då alltså.
Jag vaknar (som somliga här vet) ganska tidigt... och ganska tidigt är då mellan 4-6 på mornarna.
Som tur är så har jag en fru som också är morgonpigg, hon vaknar vid 6-7 typ... men det är inte ovanligt att jag hunnit se en film eller läst igenom alla nyheter när hon (och smågrabbarna) vaknar.

Som exempel, igår satte jag väckarklocka (för av nån anledning är jag lite trött just nu) och det var nog första gången på typ 4år som jag gör det... för normalt så behöver inte jag det. :gnissla

:finger:mad:

Hahaha, det här var ju rätt roligt... många som inte diggar att man är morgonpigg märker jag. :D

Brukar få höra som en första kommentar att jag har ju småbarn... men ärligt talat så är det jag som väcker dem och inte tvärtom. :gnissla :gnissla
David som är 4,5år har vaknat före mig färre än 10ggr... han brukar inte vakna förräns vid 7 på mornarna. :hihi

Hahaha, det här var ju rätt roligt... många som inte diggar att man är morgonpigg märker jag. :D

Brukar få höra som en första kommentar att jag har ju småbarn... men ärligt talat så är det jag som väcker dem och inte tvärtom. :gnissla :gnissla
David som är 4,5år har vaknat före mig färre än 10ggr... han brukar inte vakna förräns vid 7 på mornarna. :hihi

Jag tycker att det är märkligt att många reagerar på att du är morgonpigg. Men de har ju missat trådens morgonpigga brud... :crash

Fiifan, jag är i så satans bedrövligt skick idag. Tredje dagen nu med ischiasnerven i kläm, så jag rör mig sämre än en 90-åring med rullator. Dessutom tror jag att hjärnan till råga på allt snart rinner ut genom näsan. Kan inte denna dagen bara vara över snart? :näsblod

Trodde det var en gamling-åkomma...? :7peta

Rub it in bara, gör det... :4skrika

Hmmm... ursäkta att jag stör alla singlar så här mitt i veckan....
Men jag, Ulvhamne och Kärringen (alla ickesinglar som framgått men hänger här ändå för det är så förbaskat trevligt och underhållande roligt) undrar om vi får sitta med er vid ert bord den 26:e? Tänkte ringa och boka bord för oss nu...

Eller får vi upptagna människor sitta i ett eget hörn och skäms?:rodnar

Men jag, Ulvhamne och Kärringen (alla ickesinglar som framgått men hänger här ändå för det är så förbaskat trevligt och underhållande roligt) undrar om vi får sitta med er vid ert bord den 26:e? Tänkte ringa och boka bord för oss nu...

Ni får inte vara med om ni tänker ta på varandra, pussas och sånt! :3freak;)

Rub it in bara, gör det... :4skrika

Det absolut roligaste med denna bit är när folk skriver diverse svordomar på facebook om att deras barn vaknat alldeles för tidigt denna sköna sovmorgonslördag... och jag då varit vaken typ 3h och skriver att jag önskar att grabbarna kunde ta och vakna för filmen är slut och jag är uttråkad... brukar bli en del syrliga kommentarer då. :D

Men jag är gammal! :D Åtminstone känns det ofta så, min rygg och nacke är ju under all kritik. :gnissla

Ricken, vad tycker du jag ska göra åt situationen då, så denna dagen blir bättre? :va

Nåt kul givetvis. Vad annars?

Fy fan, tror singel-bordet kommer vara det mest högljudda, pladdrande och fullaste! :D :banana

Men du ska ju bosätta dig på en gård sen, för att ha tid. Det är så musiker också gör, de bosätter sig i replokalen. ;)

Jävligt sant, faktiskt. Jag ska ju spendera våren med att gräva dike och leta ny häst!

Jag som då befann mig på landet och således var helt frånkopplad resten av världen vid juletid, jag undrar hur det egentligen kom sig att sporthojarna hamnade på buke och hästtjejerna på sporthoj? Känner att det saknas en stor bit i det pusslet. Är allt Swish förtjänst?

Just så...

:krama

Då får du ett jobb, leta reda på listan över vilka som ska komma och se till så den är uppdaterad. ;)

Så jag vet hur många jag ska ändra bokningen till.

Vi borde kanske ha en egen banderoll och husband oxå?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT