Singeltråden

Ett kort utan ett leende här då... (Fick rota fram det ordentligt)

View attachment 375833

Men jag tror inte det blev bättre för det.

(PS. Mina bakben syns här för någon som ville kommentera den spännande delen :näsblod)

Vafan, nu börjar det bli för mkt snygga tjejer i singeltråden.. blir nästan stressad! :banana

Kan faktiskt ärligt säga att jag hade aldrig gissat att personen på båda bilderna var samma person, så olika tycker jag. (alltså plåtis båda bilder)

Fan vad det börjar ta sig här! Snyggt jobbat! \,,/(-.-)\,,/ Själv fastnar jag knappt på bild så skiter i o lägga upp någon xD Eller ja jag har ju profil/avatarbilderna och va knappt så att sporthoj.com tog emot dom :O

Kameror är ett jävla satyg. Köpte en dyr systemkamera förut i hopp om att bli snyggare, hjälpte det?

Jag kan se mig i spegeln och va sådär skönt nöjd. Hävdar inte att jag är modellmaterial, men jag är nöjd. En sjysst lya och lite deg på banken så får även "hyfsade" killar besudla kalaspinglor :brynad.

Problemet uppstår så fort kameran kommer fram. Det är som att det är ett Joel-bitar-filter i linsen som får mig att se helt jävla retarderad ut så fort stillbildsmomentet blir ett faktum. :gråta

Nu ska vi se om jag minns rätt
Swish
Money
Alleycat
Peter1980
Ricken
Slowroller
enrosabil
det var fanimig någon mer.

BeyondEvil
Agile
Shadow
Carnivore
Foccan
Fyll pååååå....

Last edited:
Jag missade ju typ 20 sidor där mitt i alltihopa med BF och snel hest osv, eftersom jag hade ett liv ett tag där och ingen annan hade det. :7peta

Ska vi boka nått slags singeltråden-bord eller vad händer? Vill ju inte sitta och slabba hamburgare själv som nått jävla mobb-offer. :dummer

Jag missade ju typ 20 sidor där mitt i alltihopa med BF och snel hest osv, eftersom jag hade ett liv ett tag där och ingen annan hade det. :7peta

Ska vi boka nått slags singeltråden-bord eller vad händer? Vill ju inte sitta och slabba hamburgare själv som nått jävla mobb-offer. :dummer

Ricken har redan bokat för 10 pers. :tummenupp

Ricken fixar juuuuuu! Därav listan! Liv? Kan man äta det?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT