Singeltråden

Det beror ju på hur hon ser ut. En tjej får ju typ 2,5 bonuspoäng på snygghetsskalan bara för att hon är tjej.

Så om en 5a (tjej) vill ha en 7a (kille) så är det ju bara att låta honom veta det så är det klart eftersom han kroniskt övervärderar henne.

Problemen uppstår med de tjejer som inte förstått den naturliga balansen i det här och överkompenserar ytterligare på egen hand. På så sätt kan en 4a (tjej) helt plötsligt få för sig att hon har nån form av "rättighet" till en 8a (kille) utan att se att han är ett kap och hon är en padda (toad). En sådan tjej kommer kontinuerligt att sikta alldeles för högt och tycka att det är assvårt att hitta någon.

Motsvarande kille hade snart (2-3 öl) sänkt kraven och tids nog (6-7 öl) hittat någon som var desperat nog att ta honom.

Fast hur många ggr har man inte sett "studs" med "toads" och vice versa och hur man en funderar och vrider och vänder på det så får man inte ihop det. :va
Visst, i ett fåtal är det garanterat pengar med i ekvationen... men jag tror helt enkelt att vissa är starkare än andra och ser förbi utseendet och väljer den _person_ som de trivs med.

Frågan är ju vem vinnaren är?

Enkelt... den som får :fika såklart. :fakta

Last edited:
Problemen uppstår med de tjejer som inte förstått den naturliga balansen i det här och överkompenserar ytterligare på egen hand. På så sätt kan en 4a (tjej) helt plötsligt få för sig att hon har nån form av "rättighet" till en 8a (kille) utan att se att han är ett kap och hon är en padda (toad).

Äsch då, det är ju roligare att hänga med en sån brud hem och slocka som en klubba sälunge innan något amoröst utspelat sig öht. De är helt vansinniga på morgonen sedan.

Iofs gäller det ju alla kvinnfolk som bara förtjänar något alldeles extra genom det oerhörda arbetet det inneburit att vara kvinna.

Äsch då, det är ju roligare att hänga med en sån brud hem och slocka som en klubba sälunge innan något amoröst utspelat sig öht. De är helt vansinniga på morgonen sedan.

Iofs gäller det ju alla kvinnfolk som bara förtjänar något alldeles extra genom det oerhörda arbetet det inneburit att vara kvinna.

Haha.. Kan faktiskt hålla med. Det enda som konkurrerar med att :borra en riktigt snygg tjej är att "vara där" en hel kväll och sen dissa 03.05. :D

Men det är jobbigt att vara kvinna! :näsblod

Det är nog betydligt lättare att vara man! Ni behöver bara oroa er över er penisstorlek, och knappt det ens! Så vill jag också ha det!

Det är nog betydligt lättare att vara man! Ni behöver bara oroa er över er penisstorlek, och knappt det ens! Så vill jag också ha det!

Äsch då, ni kvinnfolk behöver ju bara oroa er över att hitta nån dum stackare som bjuder er på allt. :fakta

Du väljer själv om du vill vara ett neurotiskt fruntimmer eller inte.

Jag valde inte. ;)

Du väljer själv om du vill vara ett neurotiskt fruntimmer eller inte.

Jag valde inte. ;)

Neurotisk vet jag inte om jag är, men det finns vissa grejer som händer med kvinnokroppen som ni slipper, tex. Dessutom är i princip alla killar längre, och har en sportlig chans att nå ner på vilken hoj de än vill köra! :tungan

Fast hur många ggr har man inte sett "studs" med "toads" och vice versa och hur man en funderar och vrider och vänder på det så får man inte ihop det. :va
Visst, i ett fåtal är det garanterat pengar med i ekvationen... men jag tror helt enkelt att vissa är starkare än andra och ser förbi utseendet och väljer den _person_ som de trivs med.

Men jag måste ju säga att man (eller jag i alla fall) betydligt oftare ser snygga kvinnor med mindre snygga män, än tvärtom. Frågan är om det betyder att männen bjudit på väldigt mycket alkohol, eller om kvinnor i regel är mindre ytliga/kräsna än män? :va

Neurotisk vet jag inte om jag är, men det finns vissa grejer som händer med kvinnokroppen som ni slipper, tex. Dessutom är i princip alla killar längre, och har en sportlig chans att nå ner på vilken hoj de än vill köra! :tungan

:rofl stackars stackars

"Det är diskriminäärande faktiskt" :arsele

Men jag måste ju säga att man (eller jag i alla fall) betydligt oftare ser snygga kvinnor med mindre snygga män, än tvärtom. Frågan är om det betyder att männen bjudit på väldigt mycket alkohol, eller om kvinnor i regel är mindre ytliga/kräsna än män? :va

Tycker det är 50/50, ser lika ofta cheyer som ser ut som en påse skridskor ihop med en kille som aspirerar på nått adonis-pris. :dummer

Gärna att dessa cheyer ser ut som valrossar också, och skjuter på en barnvagn.

Kanske är det klassiska "keep-a-nigga-baby". :va

Tycker det är 50/50, ser lika ofta cheyer som ser ut som en påse skridskor ihop med en kille som aspirerar på nått adonis-pris. :dummer

Gärna att dessa cheyer ser ut som valrossar också, och skjuter på en barnvagn.

Kanske är det klassiska "keep-a-nigga-baby". :va

Hyfsat "elaka" killar och tjejer med totalt nedsågat självförtroende som nöjer sig med att de inte får stryk hemma :fakta som de fick i förra förhållandet.

Definitionen av hur bra ett förhållande är verkar hos vissa tjejer räknas i hur ofta man måste besöka akuten efter att ha missat att ha maten klar när killen kom hem.

Det betyder att männen har tillräckligt med deg för att sponsra fettsugningen, nya tuttar, läppar samt ett par semesterresor.

Ahaa, det är rika jävlar man ska ha alltså! :fattartil Och här har jag sprungit runt med musiker som tänkt att de ska kunna försörja sig på musiken en dag, vilken fail!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman