Singeltråden

Dom pratar kaninhoppning på 4:an.
:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

Det var nån störd jävel som bankade på min altandörr halv två i natt, och sen sprang hukandes härifrån. Vafan, liksom!?

Är man kontroversiell är man inte populär bland kvinnfolk :D

Och vad för slags ingenjör är du?

Generellt sett o tragiskt nog så är det ofta så... Ja har fördelen av att jobba med mest kvinnliga ingenjörer o iaf hälften av dem funkar jag jättebra med. De som vill diskutera virkning och gardinkappor får hålla ihop för sig själva. Tvi.:smasha

Hästen brukar inte ha dunjacka och mössa, men kanske var han ändå?

Generellt sett o tragiskt nog så är det ofta så... Ja har fördelen av att jobba med mest kvinnliga ingenjörer o iaf hälften av dem funkar jag jättebra med. De som vill diskutera virkning och gardinkappor får hålla ihop för sig själva. Tvi.:smasha

Jag trivs i mansdominerande yrken. Men hus i helvete tar det om nån tar mig på baken. Sexistiska skämt är okej för min del. Men rör för i helvete inte mig.

Jag har inte ens några gardiner här hemma och har därmed ingen avsikt för att prata om gardiner. :7peta

Jag trivs i mansdominerande yrken. Men hus i helvete tar det om nån tar mig på baken. Sexistiska skämt är okej för min del. Men rör för i helvete inte mig.

Jag har inte ens några gardiner här hemma och har därmed ingen avsikt för att prata om gardiner. :7peta

Jag har faktiskt blivit klappad på rumpan på mitt jobb. AV EN KVINNA!

Det var nån störd jävel som bankade på min altandörr halv två i natt, och sen sprang hukandes härifrån. Vafan, liksom!?

Det var kanske en beundrare med hängmage, svullet tandkött och hemorrojder mellan ögonen. Alltsammans kamouflerat med ett sexigt skinnställ och en svindyr Shoei-hjälm :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman