Singeltråden

Jag blev hitlurad av en rosa bil, en cirkus och rickedicken. Jag hade en alldeles superb singeltråd att skriva i innan jag blev lurad över till den mörka sidan :3freak Now I'm ruined.

Hur funkar det att ragga i en singeltråd på Buke-fallos (jag antar att det är därifrån du kommer?) som kvinna, är det lika ojämn könsfördelning där som här fast tvärtom?

Hur funkar det att ragga i en singeltråd på Buke-fallos (jag antar att det är därifrån du kommer?) som kvinna, är det lika ojämn könsfördelning där som här fast tvärtom?

Vi har inte vår singeltråd till att ragga. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, diskuterar dejter och hur konstiga män tänker. Och peppar varandra som fan!

Ragga funkar nog inte. Dock kanske man kan lyckas få napp ändå förr eller senare om man är trevlig, rolig och social ett tag, vad vet jag? :-p Men det är fullproppat med tjejer så man får nog anstränga sig och ta den långa vägen. ;)

Vi har inte vår singeltråd till att ragga. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, diskuterar dejter och hur konstiga män tänker. Och peppar varandra som fan!

Ungefär som den här tråden alltså, det blir inte mycket raggande här utan mest prat om allt möjligt. Det där med att peppa känner jag dock inte igen, här dissar och trackar vi varandra så mycket vi kan. :)

Ungefär som den här tråden alltså, det blir inte mycket raggande här utan mest prat om allt möjligt. Det där med att peppa känner jag dock inte igen, här dissar och trackar vi varandra så mycket vi kan. :)

App app, ibland ger vi små tips också. Men mest handlar dom om tejp, lyktstolpar och långa rockar.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h