Singeltråden

Det var fruktansvärt dåligt med drag här idag måste jag säga... Jag är uttråkad, ingen som vill underhålla mig?

Underbart! Sätt fart på dem bara, normalt sett gnäller de mest eller säger fula saker (jag får ingen ordning på dem för jag är varken singel eller tillräckligt snäll - ja å varför hänger jag här då, för att skådespelet slår doku-såpor om man är lätt uttråkad).
Men du och blomman verkar ju fått dem rätt civiliserade, det här ju toppenskoj! :hej

De är ju ren tur att du hitta mig då. Jag har inte den där märkliga skånska dialekten. Ingen kan placera var jag bor.
De är de där runtom som pratar så märkligt faktiskt.

Men här är fint. Du borde komma ner så kan jag visa till våren.

Fast så brukar de flesta tycka. Jag är likadan själv, hävdar bestämt att jag inte pratar ett dugg värmländska, men jag blir motbevisad nästan varje gång jag träffar folk utifrån. Så jag vet inte om jag tror dig. ;)

Då får du ta en sväng hit ju. Jag e en fena på engelska. :)

Det låter bra, det är ett språk jag kan också, faktiskt! :)

Underbart! Sätt fart på dem bara, normalt sett gnäller de mest eller säger fula saker (jag får ingen ordning på dem för jag är varken singel eller tillräckligt snäll - ja å varför hänger jag här då, för att skådespelet slår doku-såpor om man är lätt uttråkad).
Men du och blomman verkar ju fått dem rätt civiliserade, det här ju toppenskoj! :hej

Ja, jag måste faktiskt säga att jag tycker de sköter sig riktigt bra för det mesta! ;)

Fast så brukar de flesta tycka. Jag är likadan själv, hävdar bestämt att jag inte pratar ett dugg värmländska, men jag blir motbevisad nästan varje gång jag träffar folk utifrån. Så jag vet inte om jag tror dig. ;)

de finnes bara ett sätt att ta reda på det.

Nä men jag hör de ofta. Folk tror jag kommer från småland av alla ställen.

Men småländska är ju typ skånska light. Fast lite charmigare och mer lättförstått.

Nu har du fått fel för dig. Har du hört en smålänning i de djupaste skogarna ? De är ju som att sitta och prata med nån i de djupaste skogarna i värmland. En massa slummer.

Jag är redan bokad. Hade de varit helgen innan eller efter hade jag lätt kommit. Så hade jag visat var skåpet ska stå...... Haha nä de hade jag inte =)

Ja å stian ska skuras, locket läggas på brunnen o... undanflykter, undanflykter. Fan du får väl jobba på det där med skåpet, o då menar jag inte någon ful brud... :hihi

Nu har du fått fel för dig. Har du hört en smålänning i de djupaste skogarna ? De är ju som att sitta och prata med nån i de djupaste skogarna i värmland. En massa slummer.

Nä, men jag jämför ju stadsskåningar med stadssmålänningar. Djupa skogar ska man hålla sig borta från, där bor ju de livsfarliga vargarna. ;)

Ja å stian ska skuras, locket läggas på brunnen o... undanflykter, undanflykter. Fan du får väl jobba på det där med skåpet, o då menar jag inte någon ful brud... :hihi

Haha undanflykter. Kvinna nu ska jag ju se coroded säger min kompis. Och de lovade jag innan kvinnan ordnade festdatum =) så jag slipper undan detta året också.

Nä jag brukar inte jobba med fula skåp. Clownen vet vad jag talar om.

Back