Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ha, ha!! Säger du o låter tuff nu men sen står du där vid hennes dörr med hundblick, svettiga handflator o en bukett slokande rosor..

Det var så länge sedan du skrev något att jag befarade att du hade övergivit oss stackars vilsna människor i singeltråden. :)
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Härinne var det livat värre. Det värmer i en gammal konstnärs själ att se hur ni trivs och fraterniserar med varandra trots den kulna årstiden och de bensindrivna leksakernas avsaknad för de flesta. Må ni leva länge för att sedan begravas i en graffitimålad kista med en vitsbok lagd på bröstet. För eventuellt spexande även på andra sidan.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Härinne var det livat värre. Det värmer i en gammal konstnärs själ att se hur ni trivs och fraterniserar med varandra trots den kulna årstiden och de bensindrivna leksakernas avsaknad för de flesta. Må ni leva länge för att sedan begravas i en graffitimålad kista med en vitsbok lagd på bröstet. För eventuellt spexande även på andra sidan.

Vad för konstnär?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tja för mig skapas konsten i roten, sedan är uttycksformen egal. Ungefär som att ha ett brinnande mc-intresse. Vilken mc är mindre intressant om man ställer det mot att inte ha någon alls.

Mina plattformar hittills har bestått i text och grafik. Just nu filar jag på en bok eftersom idéerna lämpar sig för det just nu.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Tja för mig skapas konsten i roten, sedan är uttycksformen egal. Ungefär som att ha ett brinnande mc-intresse. Vilken mc är mindre intressant om man ställer det mot att inte ha någon alls.

Mina plattformar hittills har bestått i text och grafik. Just nu filar jag på en bok eftersom idéerna lämpar sig för det just nu.

Ähh, sånt kan jag väl inte hänga på väggarna.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Det finns ju oändliga mängder målningar etc att vraka ibland om du är på jakt efter tavlor. Du får återkomma när boken är klar så ska jag istället stimulera ditt kraniums mjukdelar med mitt alster.
Tavlor har jag bekanta som gör. Både sådana man kan hänga på väggen och de som kostar pengar att få ogjorda. :)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det finns ju oändliga mängder målningar etc att vraka ibland om du är på jakt efter tavlor. Du får återkomma när boken är klar så ska jag istället stimulera ditt kraniums mjukdelar med mitt alster.
Tavlor har bekanta som gör. Både sådana man kan hänga på väggen och de som kostar pengar att få ogjorda.

Kommer Singeltråden ut i bokform nu då? :)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det finns ju oändliga mängder målningar etc att vraka ibland om du är på jakt efter tavlor. Du får återkomma när boken är klar så ska jag istället stimulera ditt kraniums mjukdelar med mitt alster.
Tavlor har jag bekanta som gör. Både sådana man kan hänga på väggen och de som kostar pengar att få ogjorda. :)

Jag har span på några på blocket jag tänkte ringa på imorn faktiskt.

Men har du länk på vad kompisarna gjort, både vägghänge och annat. :)
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har span på några på blocket jag tänkte ringa på imorn faktiskt.

Men har du länk på vad kompisarna gjort, både vägghänge och annat. :)

Ha ha, dom jag känner är konservativa och hade rest ragg vid tanken på att visa sina alster i digital form. Dom är av den gamla stammen och sysslar inte med datorer. Det är män i basker, skägg och vita rockar vi talar om, med doft av terpentin.

Åk ner till Österlen, där nere håller många till och visar sina verk som verken förtjänar att visas.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ha ha, dom jag känner är konservativa och hade rest ragg vid tanken på att visa sina alster i digital form. Dom är av den gamla stammen och sysslar inte med datorer. Det är män i basker, skägg och vita rockar vi talar om, med doft av terpentin.

Åk ner till Österlen, där nere håller många till och visar sina verk som verken förtjänar att visas.

 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top