Singeltråden

haha ni e störda! men hoppas få träffa Ricken o Peter, tror det blir ball! :krama

Ska ni ha PARTY den 17??? VA fan bor jag här uppe för....eller ni där nere..va ska de va bra för..kiss my :arsele

TKDRILLE: hmm vad använder du för smör eg? Tyckte visst du skrev att skrivande person var torr och humorlös :mad:

Å jag tycker det kan vara kvinnligt med både kort och långt hår,beroende på personlighet..på en kvinna :tungan
Slowroller: i dont like your changed picture, känner inte igen dig,,du borde nog stämma plastikkirurgen:gnissla

Nä, ni vet...aluminium. Stegar ska göras av trä. Det är levande material. Ju.

Ska ni ha PARTY den 17??? VA fan bor jag här uppe för....eller ni där nere..va ska de va bra för..kiss my :arsele

TKDRILLE: hmm vad använder du för smör eg? Tyckte visst du skrev att skrivande person var torr och humorlös :mad:

Var är uppe för dig o var är nere? Jag och mina vänner ska UPP till Stockholm för att kolla på Nitro Circus men vi åker upp dagen innan för att festa till det. Så ja försöker hooka upp med Peter och Ricken. Ska även träffa Blomman och hennes två polare (de kommer från göteborg). Så det blir ett bra gäng med hojfolk, häng på!! :tummenupp :)

Nä jag kan inte den 17 ,,ser jag nu...:mad:

Det var ju synd :( kanske kan festa till det när det är mc-mässan, hoppas på att någon tar tag och anordnar en sh-fest. :D

Haha lätta. Va de sa jag väl inte om dig ? =) Eller näää. Klart jag inte gjorde de stumpan.

Jag fick napp igår.
Mötte en tjej på gångbanan, det vart elektriskt, hon föll pladask...

Jag älskar min nya elpistol.

Back