Singeltråden

Haha vi tar en annan helg ? Ledig nästa med. Inne på 8e ölen tror jag och en Martini. Pizzan snart här kl 9 är de biljard och de vill spela om pengar billig kväll känns nu dyr

Nästa helg blir lite svårare för mig svärfar och company är här då och vi ska växla av och byta ut lite dåligt virke i en träbjälke till stålbalk.

Men kommer fler tillfällen.
V43 ska funka tror jag.

Skål på dig drog fram lite bacardi och sprite här nu.
får se hur full man är när frun kommer från jobb *s*

Vart ska ni ut nånstans?

Det verkar som om vi till slut har lyckats skrämma bort samtliga kvinnor ur denna tråd. Med tanke på namnet på tråden antar jag att vi kan börja använda den till diskutera vilken storlek på grovt grus som är bra till olika ändamål. :)

En semiseriös fråga då.
Om ni har fått bilder på en hona som ni varit inblandad med på något sätt.
Och bilderna är av mer naken karaktär.

Brukar ni ta bort dom när ni sedan inte längre har intresse av den donnan eller sparar ni dom?

En semiseriös fråga då.

Brukar ni ta bort dom när ni sedan inte längre har intresse av den donnan eller sparar ni dom?
Nja, precis allt brukar ju framkalla ångest och samvetskval, så ja eventuella nakenfotob raderas.

Vi var på biljardkompaniet. Jag blev bara salongsberuasad. Men vi talar ej om vad som hände ändå.......

En semiseriös fråga då.

Exet tog dvd:n

Ne tjejer och killar, vem styr upp denna helgen med pinsamheter,engångsligg alt. karatefylla? Någon som ligger bra till?

Pöka vetafan men karatefyllsa kan man nog kalla detm, å heerihgud, halvtr haltat hem nu efter att dopat sig med en halva whiskey och nåra (9?) öl framfför polarens playstation.
(vann för lätt annars)

Fick tydligen för osss att dra till krog med, ingen aning om varför, men påytal om uppklädnad så lyckadess någo övertala mig att ta på skjorta, fy satan vilken jävla mupp man kände sig som. :hihi

Kan man börja hänga med ett ex som man inte kunnat släppa på 3år? Enligt mig hade vi jäkligt kul och jäkligt okul. Men jag tror det vart lite fel tid i livet, speciellt för mig. Hon var.. Ja hur skall man säga det, den tjejen som gjorde att man tog tag i livet? Började plugga styrde upp en rätt bra (just då behövdes denna typ av tjej).

Hon var 1 av 2 x som hörde av sig efter att jag kraschade, verkade orolig och undrade om jag behövde hjälp med något. Nu på senare tid har vi börjat messa lite och det visade sig att hon vart singel:) häromdagen så möttes vi i en skoaffär! Shit, såg jäkligt mycket bättre ut än jag kommer ihåg och vi pratade en "längre" stund, kändes sjukt skönt och man blev så där "nervös"/varm i kroppen på ett skönt sätt!

Är detta tecken nog? Skall jag köra påt?! Eller va fan, detta är nog lite bekräftelse inlägg. Men ni får gärna dela med er av era åsikter!! Själv har jag kört (aldrig x igen) men med henne så känns det bara som fel tid i livet!!
Tänk om hon läst detta :rodnar

Kan man börja hänga med ett ex som man inte kunnat släppa på 3år? Enligt mig hade vi jäkligt kul och jäkligt okul. Men jag tror det vart lite fel tid i livet, speciellt för mig. Hon var.. Ja hur skall man säga det, den tjejen som gjorde att man tog tag i livet? Började plugga styrde upp en rätt bra (just då behövdes denna typ av tjej).

Hon var 1 av 2 x som hörde av sig efter att jag kraschade, verkade orolig och undrade om jag behövde hjälp med något. Nu på senare tid har vi börjat messa lite och det visade sig att hon vart singel:) häromdagen så möttes vi i en skoaffär! Shit, såg jäkligt mycket bättre ut än jag kommer ihåg och vi pratade en "längre" stund, kändes sjukt skönt och man blev så där "nervös"/varm i kroppen på ett skönt sätt!

Är detta tecken nog? Skall jag köra påt?! Eller va fan, detta är nog lite bekräftelse inlägg. Men ni får gärna dela med er av era åsikter!! Själv har jag kört (aldrig x igen) men med henne så känns det bara som fel tid i livet!!
Tänk om hon läst detta :rodnar

Någon sa till mej att bli ihop med sitt ex är som att gå på loppmarknad o köpa tillbaka prylarna man gett bort, men o andra sidan....om magkänslan uppenbarar sej från sin bästa sida så varför inte....make a move !!
:yoparty

425838_10151118633645787_1634136078_n.jpg

finnes: ung man som bakar pankakor efter sex på lörda morgonen

ja klockan sex altså.. nått annat blev det inte, fanns hopp om närhet igår men va för trött för att försöka hel hjärtat :(

Idag blev det fel, igen.
Men man kan väl inte vinna varje gång?

Någon sa till mej att bli ihop med sitt ex är som att gå på loppmarknad o köpa tillbaka prylarna man gett bort, men o andra sidan....om magkänslan uppenbarar sej från sin bästa sida så varför inte....make a move !!
:yoparty

Jo och hade jag inte känt som ja gör hade jag aldrig velat träffa ett x igen:va Men hon gillar ju hoj och hade en R6 förr, borde väl bidra till att hon förstår grejen och hellre vill köra själv istället för att åka med:)
Jaja vi är långt ifrån den sitsen men tankarna finns:rodnar

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...