Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I stort.
Men med dig också tillbaks närmar sig andelen skånnska brudar en singularitet.

Vad är nytt hos dig? :)

Inte ett jävla skit... Pluggar på, ska skriva mitt exjobb efter påsk så det tar sig. :) Jobbar vad jag hinner och kan. Har av oförklarlig anledning trillat tillbaks i hästeriet igen och rider ett fullblod. Försöker få hojen gatduglig igen också. Tänkte köra lite gata första delen av säsongen efter hela fadäsen med horrykten och grejer. Orkar verkligen inte träffa människan som startat ryktena, så jag får hålla mig ifrån banan ett tag.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte ett jävla skit... Pluggar på, ska skriva mitt exjobb efter påsk så det tar sig. :) Jobbar vad jag hinner och kan. Har av oförklarlig anledning trillat tillbaks i hästeriet igen och rider ett fullblod. Försöker få hojen gatduglig igen också. Tänkte köra lite gata första delen av säsongen efter hela fadäsen med horrykten och grejer. Orkar verkligen inte träffa människan som startat ryktena, så jag får hålla mig ifrån banan ett tag.

Nå, fettan för honom. Hoppas du får ha det lite kul ändå! :krama

Måste ju gå att banköra utan att behöva ha med det "gänget" att göra väl? :va

Edit: Men ha kul på gatan, finns gott om möjligheter för det också! :)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nå, fettan för honom. Hoppas du får ha det lite kul ändå! :krama

Måste ju gå att banköra utan att behöva ha med det "gänget" att göra väl? :va

Edit: Men ha kul på gatan, finns gott om möjligheter för det också! :)

Jo, det går säkert. Jag är bara inte redo att riskera att möta honom än, så det får vänta.
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Tvåhjulig volvo
36519ceb47e8cf1c89af3dcfe5dd72ac.jpg


- - - Updated - - -

Vi förstår att de är som de är.

Hellre på :squid!! än diselturbo... håll i er!... automat... i lördags.

Det går att trycka ut den i quickshift och någorlunda sportköra, men det är fanimig inte lika roligt som en riktig sportbil eller framför allt en sporthoj. Att veta: Detta fordon ägs inte av mig och kommer aldrig göras. Jag kör med allt och alla som inte är Volvo eller Saab.

-Det bästa med att köra Volvo är att folk flyttar sig jävligt fort eftersom de tror att det är en civilare som kommer :tummenupp
 
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Inte ett jävla skit... Pluggar på, ska skriva mitt exjobb efter påsk så det tar sig. :) Jobbar vad jag hinner och kan. Har av oförklarlig anledning trillat tillbaks i hästeriet igen och rider ett fullblod. Försöker få hojen gatduglig igen också. Tänkte köra lite gata första delen av säsongen efter hela fadäsen med horrykten och grejer. Orkar verkligen inte träffa människan som startat ryktena, så jag får hålla mig ifrån banan ett tag.

Kul att du är kvar! Vänta nu här! Jag har inte hört (vill inte höra heller) vad som hänt. Men! Menar du att du ska lägga ditt intresse åt sidan bara för att andra människor inte respekterar dig? Sen förstår jag att du ryggar. Vem vill prestera i en sådan situation där någon/några andra "skrämmer" iväg en.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kul att du är kvar! Vänta nu här! Jag har inte hört (vill inte höra heller) vad som hänt. Men! Menar du att du ska lägga ditt intresse åt sidan bara för att andra människor inte respekterar dig? Sen förstår jag att du ryggar. Vem vill prestera i en sådan situation där någon/några andra "skrämmer" iväg en.

Det är en lång historia, men ja.. Eller inte lägga åt sidan, men avvakta en stund. Orkar verkligen inte träffa människan och hans harem.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top