Singeltråden

Har inte varit inloggad på ett tag nu på grund av att SH suger efter uppdateringen. Jag kör Arch Linux och fonterna som används nu, går knappt att läsa på min dator:huvet. Ska tillägga att alla andra sidor som jag surfar på är helt normala, så
det är bara SH som inte funkar.

Så jag kommer nog inte hänga här speciellt ofta.
Ha det bra.

8:20 :fakta ..och tjöt med Andy Carlile (7:10-R1a) - svårt trevlig kväll. Imorgon är man på ringen strax innan 08 för mer kontrollerat vansinne. Jag älskar min ninja...

Last edited:
Tjena!

Kort och gott så är jag 23 år har en Z750 -11 och bor i Kalmar och undrar om det är någon i närområdet som är sugen på att köra tillsammans?

Vi hörs:rock

Så här parkerar man uppenbarligen när man är från landet o heter A_NN_A.... * jag kör ett motorfordon, jag skaaaa haa en egen ruta*

IMG_20150627_191834.jpg
(Notera att jag lämnade plats i min ficka så hon kunde ställa hojen där :P )

Så här parkerar man uppenbarligen när man är från landet o heter A_NN_A.... * jag kör ett motorfordon, jag skaaaa haa en egen ruta*

View attachment 421117
(Notera att jag lämnade plats i min ficka så hon kunde ställa hojen där :P )

Det fanns MINST 30 lediga parkeringar :tungan

Tjena!

Har inte varit inloggad på ett tag nu på grund av att SH suger efter uppdateringen. Jag kör Arch Linux och fonterna som används nu, går knappt att läsa på min dator:huvet. Ska tillägga att alla andra sidor som jag surfar på är helt normala, så
det är bara SH som inte funkar.

Så jag kommer nog inte hänga här speciellt ofta.
Ha det bra.

Tapatalk o ny telefon. Vi vill ha dig här.

Kort och gott så är jag 23 år har en Z750 -11 och bor i Kalmar och undrar om det är någon i närområdet som är sugen på att köra tillsammans?

Vi hörs:rock

Tjöra eller :Tjöra? :rofl

Det fanns MINST 30 lediga parkeringar :tungan

Bra gjort!

Back