Singeltråden

Dags att åka snart, men bara för att det är fint väder så vurpar man väl pg a nån hög med poop istället :4skrika

hästar.jpg

Tur att jag tvättade hojen och trippelkollade vädret igår inför besiktningen i dag! Inte ett moln inne i stan heller, så vad kan gå fel?

Just ja...

ImageUploadedByTapatalk1432206401.318827.jpg

ImageUploadedByTapatalk1432206420.564838.jpg

Det här är fan otroligt.. Såhär såg det ut när jag skulle gå till gymet.. Jag har ca 3 min promenad dit.

Gissa om vägen till gymet går A. Där det var sol och inte ett moln , eller B. Under det extremt lokala molnet med tillhörande ösregn?

ImageUploadedByTapatalk1432229222.838357.jpg

:4skrika

Jag tror att vägen till gymet gick åt det håll där pollenhalten i luften var relativt låg.
Korrekt?

Pippi är ingen hög :4skrika

:krama

Elaking, smisk skaru ha.

Tur att jag tvättade hojen och trippelkollade vädret igår inför besiktningen i dag! Inte ett moln inne i stan heller, så vad kan gå fel?

Just ja...

View attachment 420046

View attachment 420047

Karma, karma, karma!! :lol

Du glömde torka av och vaxa den?

Hojen? :brynad

Det här är fan otroligt.. Såhär såg det ut när jag skulle gå till gymet.. Jag har ca 3 min promenad dit.

Gissa om vägen till gymet går A. Där det var sol och inte ett moln , eller B. Under det extremt lokala molnet med tillhörande ösregn?

View attachment 420058

:4skrika

Jag upprepar det igen....kaaaaarmaaaaa :brynad

Provade våtdräkten som ramlade in idag (vansbrosimmet) - om man tyckte det var meckigt att knö in sig i ett tight raceställ... :crash lagom varmt med. #instantbastu

Hur gick det på besiktningen då?

Blankt papper. Tycker att MC-besiktning alltid blir så lustiga. Slutar alltid med att man står och pladdrar hojar i allmänhet och att de mest rycker lite i styred, kör en runda så är det klart. Hursomhelst, nu kan man rulla vidare i 2 år innan nästa gång :)

Vädergudarna djävlas med dej, eftersom du i vanliga fall bara åker i solsken.

Nog gör dom!

Kom just att tänka på att jag haft hojen i lite mer än ett år och inte har förlorat något på den. Inte alltid det är så. :)

Blankt papper. Tycker att MC-besiktning alltid blir så lustiga. Slutar alltid med att man står och pladdrar hojar i allmänhet och att de mest rycker lite i styred, kör en runda så är det klart. Hursomhelst, nu kan man rulla vidare i 2 år innan nästa gång :)

Nog gör dom!

Kan bara hålla med. Grymt trevligt att besiktiga hojen. Slipper dock det i år då jag sålde hojen ett par dagar innan det blev körförbud. :hihi

:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...