Singeltråden

Om jag kommer måste ni!! Jag känner ju ingen :3freak

im-batman.jpg

Okey folks!

Ska vi fixa till en intresselista till SH-festen. Sen får vi boka ett singeltrådsbord.

Fyll på med namn.

1. Semper Idem

Jäklar vilken god tid du är ute i då :)

Iofs, känns som att det är nåt skit varenda helg nu fram tills dess så det är väl lika bra att boka.

Jag ska med iaf, inte 100 än på att jag käkar där dock, förmodligen hänger en polare på också som var med sist, också hojåkare givetvis.

Iofs, känns som att det är nåt skit varenda helg nu fram tills dess så det är väl lika bra att boka.

Jag ska med iaf, inte 100 än på att jag käkar där dock, förmodligen hänger en polare på också som var med sist, också hojåkare givetvis.

Okey, då stryker jag väl inlägget då, för att öppna igen efter nyår :D

Molgan?

Okey folks!

Ska vi fixa till en intresselista till SH-festen. Sen får vi boka ett singeltrådsbord.

Fyll på med namn.

1. Semper Idem
2. 47nahoj

Jag är inte 100% säker på om jag kommer att gå på festen, men troligtvis kommer jag att göra det. Om jag tänker käka där beror på vad det är för mat och om jag har fått min celiakidiagnos eller inte.

Last edited:
Stryka behöver du inte göra. Jag räknar med Poopen och Blöjan den här gången, och ni gamlingar kan ju behöva lite tid att ladda :)

Du behöver träna upp din hand.
Så du inte får stryk av mitt lillfinger igen :fakta
Det blir så sjukt dyrt om jag ska hålla på och köpa en massa dricka till dig :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT