Singeltråden

Jo men skillnaden märks ju mer i de åldrarna. Nu hade du knappt märkt nån skillnad om snubben är 7 år yngre. Förutom att han är piggare. :7peta

Vaddå jag uppkäftig? :hihi

Tur för dig att du bor i Danmark annars skulle jag ta dig i upptuktelse. Långskånk! :4skrika

Regn tvättar ju hojen fattar du väl... *skakar på huvudet*

Ja Peter, vi säger väl så. Regn på grus och jord tvättar saker. Det märktes väldigt väl när Jonny och jag var ute och sprang idag. Rena som små guds barn blev vi. :glömdet

Jag vet inte exakt hur mycket yngre än Tjerringen jag är, men idag känns det som om alla är piggare än mig. :)

Det är vi. Du är urgammal! :fakta

Eftersom det är ungefär ett år sedan jag försökte gå upp i brygga senast så gjorde jag ett nytt försök idag, det fattas fortfarande lite, men det är inte speciellt långt borta nu. :)

Jo men skillnaden märks ju mer i de åldrarna. Nu hade du knappt märkt nån skillnad om snubben är 7 år yngre. Förutom att han är piggare. :7peta

Vaddå jag uppkäftig? :hihi

Det märks massor!!! Ynglena är nosiga bästvetare. Dom är starkare, mindre skrynkliga och kan äta massor utan att sova efteråt :4skrika

- - - Updated - - -

Beror väl på vad man jämför med. ;)

Du är ju född -47. Urgammal jue :7peta

Mja mitt ex var 19 när jag träffade honom. Mycket charmigt till en början, men liiiiite långsamt när man måste lära karln att betala räkningar osv. Liksom...

Han var 19 och kunde inte betala räkningar?
Är du säker på att det inte beror på att du träffat en idiot? :va

Eftersom det är ungefär ett år sedan jag försökte gå upp i brygga senast så gjorde jag ett nytt försök idag, det fattas fortfarande lite, men det är inte speciellt långt borta nu. :)

Haha bildbevis tack! Jag höll på att dö av skratt förra gången ser fram emot att åtmistone halvdö den här gången! :hihi

Beror väl på vad man jämför med. ;)

Nej. :glömdet

Du bara lovar och lovar. :arsele

Äsch fasen du vill ju det... hmm... jag ska komma på nåt du inte gillar och då... :va

Haha sant:hihi
Men där du bor "på landet" är det alltid kanonväder väl?:rolleyes:

Så klart. Här är vackert väder när jag vill och regn när jag så önskar! :tummenupp

Han var 19 och kunde inte betala räkningar?
Är du säker på att det inte beror på att du träffat en idiot? :va

Haha det kan man ju misstänka. Men han hade precis flyttat hemifrån och börjat jobba så varför skulle han betala räkningar innan?

Men det beror väl på mer än åldern....

Ja när det gäller andra än mig. Jag har själv alltid varit så begåvad att jag kan allt redan innan jag lärt mig det. :glömdet

Jag har en grön:4skrika!

Meh det har ju jag också juh! :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma