Du har uppenbarligen inte kört båda hojarna, men det har jag.Dig kan man ju inte lyssna på, du har ju samma syndrom som jag: desmos syndrom.
Multistradan må vara ful men den är lätt och skitskojig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har uppenbarligen inte kört båda hojarna, men det har jag.Dig kan man ju inte lyssna på, du har ju samma syndrom som jag: desmos syndrom.
Börja cykla, mer spänning finns inte i den här stanJag har bara hört gott om multin och jag som StarWars-fantast kan ju uppskatta den gamla yxningen lite :R2D2
Egentligen försöker jag hitta orsaker till att inte köpa en hoj tror jag. Med lite tur kommer jag gå ner ca: 30% i lön nästa år och då är det ju bra att kapa kostnader s.a.s.
SL-kort är ju nästan gratis i jämförelse
Att sitta med näsan i mobilen hela dagarna räknas inte som att träna![]()
Börja cykla, mer spänning finns inte i den här stan![]()
Jag har bara hört gott om multin och jag som StarWars-fantast kan ju uppskatta den gamla yxningen lite :R2D2
Egentligen försöker jag hitta orsaker till att inte köpa en hoj tror jag. Med lite tur kommer jag gå ner ca: 30% i lön nästa år och då är det ju bra att kapa kostnader s.a.s.
SL-kort är ju nästan gratis i jämförelse
Så du menar att du slösar bort vår värdefulla tid, genom att ställa frågor om vad du inte ska köpa![]()
Vad hände med Monstern, sålde du den?Ja, jag bränner ut min näst sista hjärncell till att vrida och vända på allt, jag tänkte att om jag tar diskussionen utanför skaran som huserar i min s.k. hjärna så sparar jag lite kapacitet till något tillfälle som det faktiskt spelar någon roll![]()
Ja, jag bränner ut min näst sista hjärncell till att vrida och vända på allt, jag tänkte att om jag tar diskussionen utanför skaran som huserar i min s.k. hjärna så sparar jag lite kapacitet till något tillfälle som det faktiskt spelar någon roll![]()
Ändå lägger du tid på att fixa mat åt Rodney som ändå bara ratar den och rymmer.![]()
Aha, du klarnar det.Äh hoj kan väl vänta ett tag, hoppas att du får ett nytt kneg.
Vad hände med Monstern, sålde du den?
Den dög väl att pendla med?
Ja det kan tyckas, men tyvärr så passar inte Harley-delar på en DucceDucati måste väl vara den optimala pendlarhojen. Då man åker samma väg jämt, så har man ju alltid ett reservdelslager längs vägen![]()
Äh hoj kan väl vänta ett tag, hoppas att du får ett nytt kneg.
Vem är Rodney?, varför rymmer han?. Mystiken tätnar
Aha, du klarnar det.
Gör som jag Blöjan, skit i hojåkat tills tillfälle ges, det tar fem minuter att köpa ny hoj.
Vi tar ett par bira och grubblar nån kväll.
Utan kärringar![]()
Aha, du klarnar det.
Gör som jag Blöjan, skit i hojåkat tills tillfälle ges, det tar fem minuter att köpa ny hoj.
Vi tar ett par bira och grubblar nån kväll.
Utan kärringar![]()
Lite, jag vill inte bli stampad påJag har börjat förstå att du är rädd för mig.![]()
Lite, jag vill inte bli stampad på![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt