Singeltråden

Lipsillar är ni allihopa, allihopa, allihopa.
Lipsillar är ni allihopa.

:fakta

Howdy folks.
Tillbaka i verkligheten efter en helt otrolig resa på Isle of Man.
Björn kom 12:a i både junior och seniorracen. Han låg 9:a i seniorracet när det inträffade 2 olyckor och loppet.rödflaggades.:Bugar:Bugar:Bugar. En solokrock och en med 3 hojar inblandade,där en omkom.:(
Det fanns också en jäkla massa balla hojar att kolla på.

Saknar redan ön.

Howdy folks.
Tillbaka i verkligheten efter en helt otrolig resa på Isle of Man.
Björn kom 12:a i både junior och seniorracen. Han låg 9:a i seniorracet när det inträffade 2 olyckor och loppet.rödflaggades.:Bugar:Bugar:Bugar. En solokrock och en med 3 hojar inblandade,där en omkom.:(
Det fanns också en jäkla massa balla hojar att kolla på.

Saknar redan ön.

Vi har varit på Tant Brun utan dig. Kaffet var över medel, kanelbullarna behövde mer socker men var goda ändå. Äppelkakan brände jag mig på så vad den smakade vet jag ej. Äppligt kanske. Sedan hade folk omkring inte vett att prata ordentligt.

Vi har varit på Tant Brun utan dig. Kaffet var över medel, kanelbullarna behövde mer socker men var goda ändå. Äppelkakan brände jag mig på så vad den smakade vet jag ej. Äppligt kanske. Sedan hade folk omkring inte vett att prata ordentligt.

Och fjantarna har mage att skriva 100% färskpressad apelsinjuice för en jävla fucking miniPago och ta ut 25 spänn för den. Patetiskt! :mad:
Nästa gång får det bli ett annat café i Sigtuna.

Ja jag vill mena det. Illamåendet vill inte gå över och jag vet inte hur jag ska överleva att ha sett dessa IQ befriade människor bara en zappning förbi. :zpy
Tycker att program som big brother och paradis hotell fyller en viktig funktion.

Vi skulle ha fler sådana.

Ja jag vill mena det. Illamåendet vill inte gå över och jag vet inte hur jag ska överleva att ha sett dessa IQ befriade människor bara en zappning förbi. :zpy

Du är ju redan normalt sett en av de känsligaste personerna jag vet.. Och det verkar inte ha blivit bättre av ditt dietande direkt :lol

Back