Singeltråden

Var inte så lång tid emellan när vi regga oss.. men är fan rätt säker på att man behövde skriva där då...
Aja det var KOTYM iaf! :7peta

Det behövdes inte när jag regga mig så denna gången har nog Pippi rätt :näsblod

Hej sporthoj!
Jag heter Daniel och har varit en "sporthoj stalker" de senaste fem åren, bara spanat in och läst i en massa trådar. Men inte vågat lägga mig i några diskussioner. Egentligen borde jag skrivit och presenterat mig i "jag är ny forumet" men det gör jag inte eftersom som jag är singel och tycker det verkar trevligare i denna tråden! Ni är stört sköna allihopa på detta forumet och har bjudit på många sköna skratt! :banana :tuttar :tummenupp

PS Ligga? :crash
Välkommen......tror jag :D

Vill du :ligga så finns det en egen tråd som heter så! Men lovar dig.....falsk reklam! Händer inget i den tråden heller!:huvet
Singeltråden här har nog förbrukat sitt namn.....antingen så är de upptagna eller bara griniga gamla gubbar! Syftar INTE på dig Slowroller :)

Gege lycka till o välkommen!:tummenupp:krama

Välkommen......tror jag :D

Vill du :ligga så finns det en egen tråd som heter så! Men lovar dig.....falsk reklam! Händer inget i den tråden heller!:huvet
Singeltråden här har nog förbrukat sitt namn.....antingen så är de upptagna eller bara griniga gamla gubbar! Syftar INTE på dig Slowroller :)

Gege lycka till o välkommen!:tummenupp:krama

:7petaGrinig gubbe kan du vara själv

Så sämst att det inte funkar att ladda upp bilder..
Hur ska ni klara er utan allt roligt som jag brukar lägga upp? :va

Back